Peppep Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Dunestar: Footer? Forøvrig, så likte jeg best den mørke bakgrunnen. v.2. Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Dunestar: prøve med no slike små søte vector-buer nederst? bare for å blande inn ett stk mere stil? Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Dunestar: Footer? Forøvrig, så likte jeg best den mørke bakgrunnen. v.2. 100% høyde. Ingen footer. Bare hvit til bunnen. EDIT: cfenzo: Hadde jeg en visst hva små søte vectorbuer er, skulle jeg gjerne prøvd. Endret 1. april 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Versjon 5 var rett og slett nice ! Men det var litt rart fordi at det var bare sånn "grunge" i midten ? Går det ann og fixe noe sånn at det kommer litt på sidene ? Vet ikke helt jeg, hehe.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Versjon 5 var rett og slett nice ! Men det var litt rart fordi at det var bare sånn "grunge" i midten ? Går det ann og fixe noe sånn at det kommer litt på sidene ? Vet ikke helt jeg, hehe.. Jeg kan jo prøve! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Grunge - nr. 6 Ikke helt vellykket. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hihi, så ut som et nisseskjegg ^_^ Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Hihi, så ut som et nisseskjegg ^_^ Der sa du det Nei, likte ikke den helt... Gå bort fra grungen du Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Det der var seriøst tøft, samma om det ser ut som et nisseskjegg Dunestar, gratulerer med din 1700 post btw Noen andre som har lyst og prøve ? Ellers så må vi internt bestemme om vi bruker enten Loomy eller Dunestar sitt forslag... Takker Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Kjeften med det nisseskjegget deres. Nei, når dere sier det så! Vel, vel. Takk for gratulasjonen og opplysningen, SirAnderz! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 (endret) Grunge - nr. 6 Ikke helt vellykket. ser ut som om det kommer en sky av mel ut bak.. likte de andre bedre Endret 1. april 2004 av Smidt Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 hvis du f.eks. hadde latt være å ha hvitt felt rundt selve boxen og satt ned opacity, hadde du muligens fått en feeeet papireffekt.. (beklager skrivefeil.. men.. uhm.ø. ja..) Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Dunestar : Vi har kommet frem til at vi skal bruke ditt forslag til lan siden Så kan du sende .psd filen til [email protected] ? Og viss du har lyst, så kan du lage det i html.. Men det er bare viss du gidder da Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (pssst... tror ikke hotmail-innboksen takler så store filer så godt) Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 HalTan har rett. Hva med MSN? Jeg har ikke tid til å lage det i HTML. Jeg trenger treninga, men har seriøst ikke tid. Jeg har lovet meg bort før, og da har det tatt _lang_ tid. Vil anbefale at du/dere gjør det selv. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Grunge - nr. 6 Ikke helt vellykket. rober2.com Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 6. april 2004 Forfatter Del Skrevet 6. april 2004 Jepp.. Kan ta det på msn vi dunestar,, Å det går helt greit at du ikke kan kode det Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Grunge - nr. 6 Ikke helt vellykket. rober2.com Nei? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Grunge - nr. 6 Ikke helt vellykket. rober2.com Nei? Var en viss likhet i mønsteret på venstre-topp-rammen på rober2.com. Tar jeg ikke helt feil er det samme mønsteret bare i en litt mørkere utgave på rober2.com... ikke at det er plagiat altså! Verken fra den ene eller andre - men sidene har en viss likhet i "stilen" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå