SirAnderz Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Vi har komt frem til at vi kanskje kommer til og ha et lan her hvor jeg bor. Og da trenger vi en hjemmeside. Så nå spør jeg pent, er det noen som kunne tenkt seg og lage et? Et spm som kommer til og bli spørt som jeg vet, er om man tjener noe på det. Kan vell likegodt si det med en gang, nei egentlig ikke.. Du kan self lage til banner osv sånn som det passer det, så lenge det ikke tar altfor mye av siden. Somsagt kommer siden til og bli brukt til et Dataparty, i logoen kan det stå StadLAN, men helst "skiftbar" sånn at viss vi vil kan vi skrive noe annet i logoen.. Alle forslag er velkomne, ingen er dårlig - bare noen er bedre enn andre:) Har lyst til at alle skal prøve seg her Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 http://www.freewebtemplates.com Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hehe ^^ Skal se hva vi kan få til..... Er hjemme syk så har god tid.... Nå er ikke jeg en av de flinkeste her.... Men du får se om du vil ha det når jeg er ferdig eller hva du vil Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Har et du kunne fått, men vil se om jeg kan presse noen for penger først.. Edit; Kanskje ikke det helt ideelle LANdesign heller.. Endret 30. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 I can see what I can do. Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Har egentlig ikke noen krav til hvordan det skal se ut, så dere har frie tøyler. Marvil : Desverre men du kan ikke få noen penger for det. Iom at dem skal brukest til switcher osv. Takker for alle bidrag Lenke til kommentar
gather Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 tror ikke mavril mente det slik SirAnderz... tror han mente at han sku presse noen til å kjøpe det gennerelt sett Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Var litt tidlig på morran, så jeg leste ikke hele setningen hehe.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Heh. Har dere ikke sponorer da..? Lenke til kommentar
kpe Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) http://www.freewebtemplates.com Gå på den siden der finne du ferdige sider men du må jo skrive inn tekst.. Men viss du vil kan jeg skrive tekst for deg! Endret 13. april 2004 av kpe Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Vil helst ikke ha noe free template. Nei vi har ikke noen penge sponsorer enda nei... Kanskje vi får litt, men da blir det til switcher.. Men er det noen som har kommet frem til noe ? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Har et design jeg begynte på, men aldri gadd gjøre ferdig.. Hvis du har noen bilder jeg kan putte i header (er litt tom skjønner du) så kan jeg muligens legge frem et forslag. Gjerne et typisk LAN-overview-bilde Endret 31. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Desverre :/ .. Har ikke arrangert dette før og jeg har egentlig ikke noen lan bilder.. Men jeg vet ikke helt jeg.. Noen datamaskiner ? /kabinett ? vet ikke helt jeg Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Greit jeg kjører litt retro/pixel stil? Kanskje ikke det idèele? *føle seg som masekopp* Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Mas så mye som du vil Kjør egentlig den stilen du vil.. Jeg er bare glad for at noen gidder jeg Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Uff, nå kommer sikkert dunestar til å slå meg ned i støvlene, men uanz. I present to you... "LAN-party w00t" - version 0.1 beta EDIT: Bildet i header stjal jeg fra en eller annen side, så bruk det på eget ansvar i så fall Endret 31. mars 2004 av Loomy Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Den der var fin faktisk, viss den blir mittstilt, litt større header kanskje, vet ikke helt jeg.. Men jeg får vente med ogf bestemme meg til jeg har sett dem andre forslagene Men ett helt okei design Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Midtstilt er et must Ville også lempet inn en 1px ramme rundt det hele hvis det skulle bli laget en HTML-versjon av den Lenke til kommentar
SirAnderz Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Oki. Vi får se Tusen takk for bidraget ivertfall! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Det var det med bakgrunnen. Jeg har laget et design med to bakgrunner, men klarer ikke bestemme meg for det beste. Jeg rådførte meg med pållert. Han sa "DEFINITIVT nr 1 ". Okei, tenkte jeg. Siden jeg selv ikke er 100% sikker poster jeg begge to. Versjon 1 - http://home.no.net/clickart/hw.no/StadLAN/1.jpg Versjon 2 - http://home.no.net/clickart/hw.no/StadLAN/2.jpg Endret 31. mars 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå