el_cash Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Den 24. bestilte jeg "HWB Dinside.no PC Mars Athlon 64 3000+" og en printer. printeren fikk fort bekreftet leveringsdato 30. - altså i dag, men leveringstidspunktet for pcen har blitt forskjøvet til gjeldende dag - hver dag. Jeg blir jo stadig mer nysgjerrig på når varene faktisk vil bli levert, og siden jeg var tidlig oppe i morges så sendte jeg en mail til hwb i morges kl 06. Fikk ikke noe svar, noe jeg antok var en glipp, så sendte ny mail kl 16. Fortsatt ikke noe svar, så da skiftet jeg mailadresse fra "[email protected]" til "[email protected]" i 18-tiden. Og fortsatt ikke svar. Det skal sies at da jeg bestilte varene så gjorde jeg en liten tabbe og bestilte dem hver for seg, sendte en mail til dem ([email protected]) og ba om å få begge deler på samme bestilling - og da svarte de i løpet av fem minutter og fikset alt for meg. Noen flere som har hatt problemer med mail til hwb i dag - eller problem med å få tilsendt varer fra dem? Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 ah, i dag fikk jeg endelig to svar hva hwb.no - alt er pakket og jeg har fått pakkesporet! Lenke til kommentar
dejavu5757 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hei. Jeg gjør de samme erfaringene, hva angår leveringstidspunkt. Det forskyves 1 dag, for hver dag som går. Selv bestilte jeg marstilbudet den 28\03. Da var levering angitt til 02\04. I dag antydes 05\4. Ser nå på "innholdsoversikten" på Marstilbudet, at de trolig ikke kan levere før 09\04, som er det tidspunktet nye hovedkort er ventet inn. Får håpe det gjelder dem som bestiller i dag..... Var forøvrig i telefonisk kontakt med HWB i går, og ble flott behandlet der. Noen omrokeringer på bestillingen ble kjapt ordnet. Nå satser jeg på at maskinen ankommer før påsken braker løs. Kunne tenkt meg å tilbringe 4 påskedager på slagmarken i Vietnam.... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg faar alltid mail etter 5 min, uansett klokkeslett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå