Falcon_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 http://www.hexus.net/content/reviews/revie...XJsX3BhZ2U9MQ== Jeg syns synd på de som sitter med en Celeron PC fra Elkjøp og som de tror er en råtass av pc og som skal brukes til spill. Selv om den er klokket til 3.37 så yter den langt dårligere enn P4 2.4GHz. Lenke til kommentar
MuD Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 det er allerede ein tråd innpå forumet her om den testen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Stakkars folk... Lærte tidlig at Celeron ikke er noe, en kamerat kjøpte 1 Ghz Celeron, tror jeg det var. Ikke spesielt god ytelse nei. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tualatin cellyene var ganske bra, men de kommer vel ikke over 1,4 ghz. De nye er tragiske. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har en cellly og jeg angrer, men jeg lært en del om Oking av den da, er lett og morsom og overklokkke. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 det er allerede ein tråd innpå forumet her om den testen Denne posten kom først Celly = Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Uff. kjøpte en bærbar med celeron-m 2,4GHz, gleder meg til å teste den tviler på at det går så bra da Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Eg har nettop testet ein bærbar hp med celeron. Merket let at ytelsen var mindre i forhold til liknande maskin med p4. det tok lenger tid og laste inn windows og å starte office programer. det er nok bedre med ein lavt kloka p4 en ein høgt kloka celeron. ein 2,8 celeron koster 1000kr mens ein p4 2,4 koster ca 1200. so e da Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Celeron er generelt svak i spill, i endel andre oppgaver der slår den XP2500+ og P4 2.4C, med overklokking ville den kunne sparket enda hardere ifra. Synes personlig Celeron er et dårlig valg (P4 er "stort sett" ganske mye kjappere også sett i forhold til pris) men at Celeron er brukbar - og på endel områder helt OK er det ikke tvil om. Til under 1000 kroner får du ikke god ytelse (ser bort fra bruk-varer/priser og overklokking) uansett hva du kjøper så å sitte å klage over at en billig CPU yter 'dårlig'... er ganske meningsløst. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Celeron er grei den. Men det er ikke mange "gamere" som kjøper en Celeron uansett. Så der jeg jobber så selges det haugevis av Celeron ,men det er mest til kommunen siden de skal ha en rask maskin som funker fint i office og slike ting. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 celeron er og forblir bare til office bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå