Gralle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Når dere lager film, hvor for dere lydene der bruker fra? Fines det noen databaser/CD-er med masse lyd effekter på (navn eller webadresse)? Mvh Øystein Lenke til kommentar
EJN Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg bruker Cubase med en god del plugins for ditt og datt, blant annet SFX. Lydene får jeg fra et midikeyboard med USB-port. Lenke til kommentar
gussen Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 SMARTSOUND MOVIE MAESTRO Hei, MovieMaestro er skreddersydd for å legge på lyd på film i ditt hjemmestudio. Har du en videofil med en viss lengde kan du skreddersy musikk til videoen ved å - Angi type musikk - Angi lengde på musikken MovieMaestro komponerer dermed musikk som passer akkurat til lengden og typen film. Du velger selv om du henter inn videoen i MovieMaestro og legger på lyd der, eller om du lager lyd i MovieMaestro og legger på i videoredigeringsprogrammet. En gratis demo finner du her: LINK: MovieMaestro Du kan også kjøpe CD'er/DVD'er med ekstra musikkmateriale for å utvide reportoaret. NB. For avanserte brukere anbefales SmartSound SonicFire Pro (se link på samme siden). DV123 Lenke til kommentar
loadmaster Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Her er det mange fine lyder å hente http://www.findsounds.com/ loadmaster. Lenke til kommentar
reznor15 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg pleier å bruke dc++. dc++ Lenke til kommentar
uranus Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er det noen flere urls her a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå