Gå til innhold

Sniktitt på 7700!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kommer denne "testen" av 7700. (på norsk)

Og jeg synes at den var veldig stilig, synd at den trolig blir veldig dyr! men 640*320 det er supert!

hm. Ser fascinerende ut.

 

Gleder meg til å prøve mobilen med nytt grensesnitt og nydelig skjerm.

 

Synd den mangler megapixel kamera, men ellers er det ikke mye å utsette utifra det vi vet nå (selvfølgelig tenker vi ikke på størrelse, i og med at de som kjøper denne tydeligvis ikke bryr seg om dette)

Lenke til kommentar

Men er ikke noe særlig stilig den telefonen., men hadde aldri trodd den hadde blitt så stor, like stor som p900 med flippen nede jo.. :no:

 

 

Edit: så det var bilder av Nokia 3120. den så jo fin ut, står at det var oppfølgeren av 3100..

Syns den var mye stiligere en 3100..

Du kan finne bilder av den Her

Endret av chosebakken
Lenke til kommentar
Er det ike den som har tv-motaker også?

Nei, ikke lagt inn fra før, men nokia sier at de skal slippe en tv tuner som man kan koble til telefonen.

 

 

 

Ja det er helt rett.

men nå er de jo i gang med å lage en regel som sier at du må ha

lisens for å se på TV med den :no:

Lenke til kommentar
Ifølge meg så ser 3120 best ut ;)

i følge meg ser 3100 best ut.

 

3120 synes jeg virker for glorete til å være en 3*** modell men for vanlig til å være en 7*** eller 8***. Synes det var et halvgjertet forsøk. Skjermen er også liten.

 

men men, venter til det kommer noe spesifikasjoner før jeg gir min siste mening :)

Lenke til kommentar

Dette er jo helt talentløse telefoner. Hva er det med Nokia og små skjermer?

Greit at det gir lengre batteritid, men med dagens batterityper kan man jo ladde så ofte man selv ønsker.

Vel det er vel for å ha så lav som mulig effekt på batteriene at ikke smellen blir så stor når de eksploderer :scared:

Lenke til kommentar
7700 er no bra slagvåpen ser det ut til, var ganske så stor ja. nei min gammle 6110 er mobilen sin det.

DU DRITER I STØRELSEN DA !! det er jo bare bra med store telefoner

1.folk ser letter du har den (brief)

2.større TLF større skjerm

3. en 32 tommer tv er vell bedre en en liten 15 tommer !! jajaja !

det går nesten på d samma men den ser JO helt genial ut designet er jo så nydelig @ det er ikke mulig ;) off MÅ HA DEN når kommer den ?? skulle egentlig trøkke på kjøp knappen på p900 i sta men så dette inlegget . spare spenna sier jeg bare, og tenker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...