Oseantic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei sann folken! Fant ut at det løner seg å sette på agp\pci lock når man klokker fsb. Har et Asusp4c800-e deluxe kort og har stilt fsb på 260 og litt nedover av og til når jeg klokker.Har ikke merket noe ustabilitet. Har et Hercules radeon 9800pro og lurer på om det kunne tatt noen skade,siden jeg har merket flimer eller noe lignende i battlefield 1942,vietnam osv.Kan det ha noen sammenheng med agp\pci lock'n? Takker for svar seff Lenke til kommentar
starving Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 ja, agp\pci lock har noe å si. hvis du klokker for høyt uten lock vil det bli grafikk feil(har ikke lock på moboe mitt, når jeg kommer opp i 190fsb blir grafikken føkka). Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ja...men det har seg sånn at jeg har klokka ned nå.Og det virker som skjermen deler seg i midten(sånn i 1sek) når jeg svinger rundt på våpenet i battlefield. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ja...men det har seg sånn at jeg har klokka ned nå.Og det virker som skjermen deler seg i midten(sånn i 1sek) når jeg svinger rundt på våpenet i battlefield. En vannrett (horisontal) "strek"? Det er nok et typisk v-sync problem. Forsvinner hvis du skrur på v-sync. (Hvis "streken" kun er der når du beveger noe) Endret 30. mars 2004 av sedsberg Lenke til kommentar
Oseantic Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) ja...men det har seg sånn at jeg har klokka ned nå.Og det virker som skjermen deler seg i midten(sånn i 1sek) når jeg svinger rundt på våpenet i battlefield. En vannrett (horisontal) "strek"? Det er nok et typisk v-sync problem. Forsvinner hvis du skrur på v-sync. Det er en vannrett ''skjeiv strek''. Endret 30. mars 2004 av Oseantic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå