Gå til innhold

Noen som skal ha LAN i påsken?

Janivars

Anbefalte innlegg

Er det noen her som egentlig gir langt ****** i TG, og heller har et lite LAN med no kompiser hjemme 3-4 dager i påsken isteden? Jeg er nok en av dem.. Tror ikke det finnes noe mer koselig enn det, sitte på lan hjemme i ditt eget koselige hus, oppi skogholtet, med adsl, no kamerater med pc, alle sammen på samme cs server, et slag starcraft, noen kraftige gledeshyl, pizza og cola og ikke minst en liten fin trimma moped utafor huset som bare venter på å bli kjørt 1 tur til butikken for å hente mer GODSAKER... Hva synes dere? Er det ikke mer koselig med et slikt lan enn TG, hvor det er stapfullt av discobøger og andre tullinger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen her som egentlig gir langt ****** i TG, og heller har et lite LAN med no kompiser hjemme 3-4 dager i påsken isteden?

Ikke mange av dem nei.

alle sammen på samme cs server

Lukter jeg lame ghosting?

Hva synes dere?

Lavmål å ikke dra til Hamar.

Er det ikke mer koselig med et slikt lan enn TG, hvor det er stapfullt av discobøger og andre tullinger?

Kanskje kosligere, men det får være det ene som er bedre med Mini-LAN enn TG også. Og seng osv da.

Lenke til kommentar
Jei blir med ! Men barshe hvis jeg får hakkse nettverket dit !1 :

Mens jeg synger *hakkksiiing yoooouuu, hakksin meeeee* med the darkness-melodi

hax.jpg

Ja vi synger mye og skriker mye,.,. å ja vi ghoster.. finnes ikke no mer festlig .. h0h0h0h0... :D "passe seg for admin"

Lenke til kommentar

Joda, det er kosligere med mindre LAN og jeg skal faktisk ha et lite Film/Game/Taco LAN nå på fredag med et par kompiser, men hadde jeg fått tak i TG bilett skulle jeg dratt av den grunn at en kan finne så utrulig masse programmer/filmer/spill/tøffe ting (dette har jeg ikke sagt da :p )!

For all del små LAN kicks ass!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...