Janivars Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er det noen her som egentlig gir langt ****** i TG, og heller har et lite LAN med no kompiser hjemme 3-4 dager i påsken isteden? Jeg er nok en av dem.. Tror ikke det finnes noe mer koselig enn det, sitte på lan hjemme i ditt eget koselige hus, oppi skogholtet, med adsl, no kamerater med pc, alle sammen på samme cs server, et slag starcraft, noen kraftige gledeshyl, pizza og cola og ikke minst en liten fin trimma moped utafor huset som bare venter på å bli kjørt 1 tur til butikken for å hente mer GODSAKER... Hva synes dere? Er det ikke mer koselig med et slikt lan enn TG, hvor det er stapfullt av discobøger og andre tullinger? Lenke til kommentar
DCreator Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jo... enig... jeg skal på lan til en i klassen i påskenferien. Det kommer til å bli kjekt Vi har til og med 10mbit inn/ut på deling :D Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er det noen her som egentlig gir langt ****** i TG, og heller har et lite LAN med no kompiser hjemme 3-4 dager i påsken isteden? Ikke mange av dem nei. alle sammen på samme cs server Lukter jeg lame ghosting? Hva synes dere? Lavmål å ikke dra til Hamar. Er det ikke mer koselig med et slikt lan enn TG, hvor det er stapfullt av discobøger og andre tullinger? Kanskje kosligere, men det får være det ene som er bedre med Mini-LAN enn TG også. Og seng osv da. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Dropper du TG for et minilan du kan ha når som helst resten av året er du teeeit! Lenke til kommentar
zed Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Jei blir med ! Men barshe hvis jeg får hakkse nettverket dit !1 : Mens jeg synger *hakkksiiing yoooouuu, hakksin meeeee* med the darkness-melodi Endret 30. mars 2004 av zed Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jei blir med ! Men barshe hvis jeg får hakkse nettverket dit !1 :Mens jeg synger *hakkksiiing yoooouuu, hakksin meeeee* med the darkness-melodi Ja vi synger mye og skriker mye,.,. å ja vi ghoster.. finnes ikke no mer festlig .. h0h0h0h0... "passe seg for admin" Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Joda, det er kosligere med mindre LAN og jeg skal faktisk ha et lite Film/Game/Taco LAN nå på fredag med et par kompiser, men hadde jeg fått tak i TG bilett skulle jeg dratt av den grunn at en kan finne så utrulig masse programmer/filmer/spill/tøffe ting (dette har jeg ikke sagt da )! For all del små LAN kicks ass! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 så sykt morsomt! sosohal@ Du minner meg om et lan, jeg var på for noen måneder siden, "lame ******" "Cheater" " du suger" "warez2k" Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg synes cheatere er artige å se på, ghostere er bare statshorer og kjedelige. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hva er alle disse tegningene folk legger ut? Har det kommet en tegne funksjon eller noe sånt har på forumet? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Blir muligens et lite lan paa mae te helga.. kan ikke dra til TG.. for dyrt.. Mai ik bo i norjje.. Edit: Btw, mye kosliere aa sitte paa LAN me kompiser.. 2min fra en butikk, go' adsl linje, da e d lykke.. Endret 31. mars 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) te, Mai, ik, norjje, kosliere, me, e, d Endret 31. mars 2004 av HalTan Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Stenge pga folk som IKKE klarer å poste ordentlig poster når en fyr spør et helt greit spm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg