postal Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg føler at pcen min er dårliggare en den burde vera. jeg har : Intel Pentium 4 2.6 GHz ( 800 MHz ) Abit IC7-G MaxII hercules 3d prophet 9500 pro twinmos 512 ddr ibm 40gb western digital 80gb jeg trydde dette skulle halde en stund nå. men nai fekk haim Deus Ex - Invisible War og pcen slaid som an gammal gris. føler at det er for tidlig og oppgradere igjen. så då lurte eg på. hva må til for å drive Deus Ex - Invisible War og vil halflife 2 komme til å virke i det helle tatt på pcen min ? og vis eg må oppgradere hva bør eg kjøpe ?? s atan det koster å være nørd ;o) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hva med et radeon9800pro?? Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tenkte på det samme. Tror det eneste du egentlig trenger er et nytt skjermkort. Får heller oppgradere resten av systemet seinere. Gå for Radeon 9800 Pro. De er billige nå Lenke til kommentar
Myrsnipe Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Deus Ex 2 er umulig omtrent å få til å kjøre bra på noen maskin, men radeon kortet dit er medium klasse... Uansett, Deus Ex 2 er ikke vert en dritt i forhold til orginalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå