Gå til innhold

Skall ha meg en ny gaming musmatte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bestilt Ratpadz GS. Håper den fungerer bra med min kommende MS IntelliMouse 4.0!

Jeg vet ikke med MS IntelliM 4.0, men jeg kjøpte ratpadz til min Logitech Dual Optical mus, og det gikk ikke bra. Faktisk så funket det ikke i det hele tatt! Markøren hakket over skjermen, og overflaten på musmatten syns jeg rett og slett var forferdelig! Ratpadz'en gikk i retur til fordel for en Fucn 1030, og det med stort hell, Func matten er fantastisk!

Har fått Ratpadz GS matten nå. Bruker Logitech MouseMan mus.

Virker som om jeg kan få ganske vondt i hendene etterhvert, pga. underlaget. Matten er bedre enn den tidligere tøymatten tho. Har IKKE fått testet med MS IE4.0 enda, ikke ordentlig hvertfall. [Prøvde å kjøre den av sidekameraten her på RealityLAN, så ikke noe spilling enda.]

Om jeg ikke ender opp med å like resultatet så kan jeg vel alltids kjøpe en fUnc 1030 fra Microplex. :yes:

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat bestilt meg Steelpad 4D Gaming Musematte. Lurer på om dette er en lur kombinasjon med min optiske Logitech MX700 trådløse mus..? Noen sier at Steelpad bråker, how come? Everglide har egne matter spes for optiske mus men er disse så ulike fra vanlige kvalitets gaming matter?

PS: ja bruker trådløs mus på Battlefield - MX700 er bra nok for det :-)

Morty

Lenke til kommentar

Har også fUnc og den begynner å bli ganske så slitt. En del områder er helt polert ned og den er langt ifra så glatt som den var. Var veldig fornøyd til å begynne med men den burde vare lengre enn den har gjort. Hadde den første Ratpadz og den var helt grei til kulemus, GZ er vel forbedret og lagd for optiske mus men det største problemet med Ratpadz er at de er så høye. Hadde heller kjøpt en Steelpad 4D enn en fUnc faktisk - fUnc'en er ikke verdt de ekstra kronene. Selv har jeg lyst på ei matte som er så stor og flat som mulig. Noen tips?

Edit: Hey! Leste nettopp at Steelpad 4D kun er 2mm høy!!! Mulig fUnc'en går i søpla nå...

Endret av superdigg
Lenke til kommentar
kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d.

Mye bedre med hva?

Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer.

Kanskje fordi folk har forskjellig smak? ;)

Ja, men det er ganske logisk at 4D er knallbra siden hele Schroet Kommando bruker den da ;)

HeatoN har uttalt seg før om at han ikke syns steelpad er de beste mattene men han må bruke de siden de blir sponset av steelpad.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d.

Mye bedre med hva?

Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer.

Kanskje fordi folk har forskjellig smak? ;)

Ja, men det er ganske logisk at 4D er knallbra siden hele Schroet Kommando bruker den da ;)

Ganske naivt å tro akkurat det da.

Lenke til kommentar

Viste ikke at det var så mange som brukte flere hundre kr på ei musmatte..Eg spiller en god del,spill som:CS,Bf og Ut..Vil eg merke stor forkjell med en fUnc 1030 musmatte!?altså på vilken måte vil eg merke forskjell!?heh..

Vuderer å kjøpe meg en ny musmatte(den eg har no er ganske slitt,og av billi sorten),men er det noe vits å gå til innkjøp av en musmatte til over 150spenn? :dontgetit:

Lenke til kommentar

ricochet_red_large.jpg

Everglide has done it again, in response to demands from pro-gamers around the world for a slim line (2.52mm) dual surface pad we sent our white coats back to the lab and the Ricochet is the result !

The durable single piece construction makes the pad easy to transport to those essential LAN events without hassle or damage.

Specifications:

Surfaces: DUO-Precision

Surface Dimensions: 290 x 230 mm

Outer Dimensions: 300 x 240 x 2.5 mm

Thickness: 2.52 mm

Available Colors: Magma(Red),Lava (Black), or Ash (White)

Non-slip Feet: 8 each side!

Compatability: Works great with Optical and Traditional Ball mice.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...