[BiGG] Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 steelpad 4s eller 4d www.komplett.no Har selv 4s og er storfornøyd!!!! Lenke til kommentar
zr4th Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker func 1030 og er for det meste fornøyd.. Eneste irriterende er hvor dårlig den holder, har to groper i den etter 2-3ukers bruk Lenke til kommentar
Folo Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker func 1030 og er for det meste fornøyd.. Eneste irriterende er hvor dårlig den holder, har to groper i den etter 2-3ukers bruk Groper? har hatt min snart 1 år, og har ikke en eneste ripe i den. Så kan ikke akkurat si at de holder dårlig. Groper kan kanskje komme av vertikalt bruk? Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 fUnc 1030 ,, blir ødelagt med en gang jo,,, viss du spiller cs osv er Destrukt GamingMat det beste alternativet her...stor og god matte. go for Destrukt GamingMat Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruker selv en EverGlide matte fra Microplex.no (de har ikke den jeg har lenger) de er gode, musa sklir lett på den og de er billige å erstatte hvis det skulle skje noe med den! Terningkast: 5+ Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har hatt min fUnc 1030 i over 1,5 år, og det er ikke antydning til at den er slitt. Du har ikke brukt sandpapir som mouseskates vel? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d. Mye bedre med hva? Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Kjøpte func 1030 i dag, må si den var meget bra, men ikke bedre en Steelpaden min (som forøvrig ser dritfet ut). Steelpad velges vekk pga all bråket den lager for hver minste bevegelse da. (ja, bruker skates) Begge er iallefall knallgode! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d. Mye bedre med hva? Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer. Kanskje fordi folk har forskjellig smak? Lenke til kommentar
TJ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jeg vil anbefale Speedpad. Fungerer fantastisk for meg. Les denne brukertesten fra forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d. Mye bedre med hva? Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer. Kanskje fordi folk har forskjellig smak? Ja, men det er ganske logisk at 4D er knallbra siden hele Schroet Kommando bruker den da Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 fUnc 1030 er kos. Ferdig med den diskusjonen. Lenke til kommentar
_Mag_ Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d. Mye bedre med hva? Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer. som en sa her så har folk forskjellig smak. sier ikke at 4d er en dårlig musematte men jeg har prøvd begge og jeg synes at 4s var endel bedre. men den er jo trossalt dyrere også da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 kan anbefale steelpad 4s på det sterkeste. ps: mye bedre enn steelpad 4d. Mye bedre med hva? Og hvorfor foretrekker da HeatoN 4D foran 4S? Han er jo pro-gamer. som en sa her så har folk forskjellig smak. sier ikke at 4d er en dårlig musematte men jeg har prøvd begge og jeg synes at 4s var endel bedre. men den er jo trossalt dyrere også da. Ja, smaken er som b**en. Derfor burde trådstarter prøve musemattene selv Lenke til kommentar
Orcea Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 jeg har olebrumm musematte til 19 KR !!! LØP Å KJØP !!!!!!!!!! jeg liker trær Lenke til kommentar
zr4th Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Bruker func 1030 og er for det meste fornøyd.. Eneste irriterende er hvor dårlig den holder, har to groper i den etter 2-3ukers bruk Groper? har hatt min snart 1 år, og har ikke en eneste ripe i den. Så kan ikke akkurat si at de holder dårlig. Groper kan kanskje komme av vertikalt bruk? Jeg spiller quake, er nok det som er grunnen Lenke til kommentar
diss Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Jeg har bestilt Ratpadz GS. Håper den fungerer bra med min kommende MS IntelliMouse 4.0! Jeg vet ikke med MS IntelliM 4.0, men jeg kjøpte ratpadz til min Logitech Dual Optical mus, og det gikk ikke bra. Faktisk så funket det ikke i det hele tatt! Markøren hakket over skjermen, og overflaten på musmatten syns jeg rett og slett var forferdelig! Ratpadz'en gikk i retur til fordel for en Fucn 1030, og det med stort hell, Func matten er fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå