graks Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 jeg har spillt pandora tomorrow og når du starter sp delen kommer det opp sony ericsson øverst på skjermen,so at du ser på en mobil telefon.senere i spillet tar sam fisher tak i en mobil som en har tatt et bilde med,og telefonen er en svart se t630. jeg har hørt om filmer har blitt sponset av mobil produsentene,men data spill har jeg ikke hørt om før Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Pandora Tomorrow kan man faktisk kjøpe til mobilen via telenors java-service også Støtter alle Nokia-mobiler i allefall. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jepp...Djuice er alene om å ha dette en mnd fremover. Koster 50.- og bestilles ved å sende TOM til 2000. Funka helt ok på min 6600. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 I første Splinter Cell er Palm logoen her og der. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) i SC:PT drar han frem en P900 etter at du har snakket med fangen i et hus! Det er fett det! EDIT: Endret 31. mars 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå