Axentrix Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 du maste om komentarer på irc, så : Blr bra dette her diablo Har du gjenget opp hull til skruene på pci/agp kortene? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 er ikke hull der ennå. skal få lagd det når jeg har målt skikkelig opp Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 Thank you skal kjøpe mer sponplater i morra så jeg begynner på bunnen som skal innholde tank/pump/radiss.. blir kanskje noen plexi detaljer på den nedre delen Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 26. mai 2004 Del Skrevet 26. mai 2004 Prosjektene dine er meeeeget inspirerende, diablito2k ! Det er nesten så jeg må begynne å modde selv, det bare klør! (Leker litt med tanken på å bygge en stillegående luftkavkjølt PC...) Men jeg må bare komme over sperren jeg har - har ikke tatt i en sag siden 8. klasse på ungdomsskolen... Spørs om dere på forumet hadde blitt så imponert Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 26. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2004 går nok bra. bare husk å ta deg GOD tid. ikke ha hastverk. Lenke til kommentar
Captain Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nice project! Over til det med fonten langt foran. Har to forslag: Mael Dark Crystal Søk etter dem på www.1001fonts.com veldig bra side! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 29. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2004 not bad Captain.. skal se hva jeg får til Lenke til kommentar
Captain Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Laster ned "try" versjonen av SketchUp. Kan en del om graphics og slikt. 5+ i k&h skal se hva jeg får til =) Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Update etter en tur på biltema.. Metallsparkel, hjul til kabinettet, Lås til side døren og 2 nøkkel brytere som jeg _kanskje_ skal bruke til av/på bryter sammen med de skjulte vippe bryterne. tanken og bryter "panelet" de "skjulte" bryterene som er plassert på undersiden av kabinettet. forfra. dette er da den nedre delen av kabinettet. jeg tenker på å lage et bryter panel på topp delen i front med de nøkkel bryterene og temp måler, samt vifte kontrollen.. men jeg tror kanskje det vil ødelegge for mye av fronten.. får se Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Det er liv! Kan hende at du allerede har sagt det, men hva skal du med metallsparkelet? (dårlig hukommelse) Keep on moddin' Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Det er liv!Kan hende at du allerede har sagt det, men hva skal du med metallsparkelet? (dårlig hukommelse) Keep on moddin' har ikke sagt det før men jeg skal sparkle kabinettet når det er ferdig kuttet osv. (det heter metall sparkel pga at det gir en veldig hard og glatt overflate når det har tørket ) Endret 4. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Oh, trodde det var beregnet på metall spesielt (kanskje det er det også for alt jeg vet) Har ikke drevet spesielt mye med sparkel, utenom litt tre. Kom deg ned til hvor enn du jobber og sett i gang! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 will do when i have the chance Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bra jobba! Stå på. (Holder faktisk på med et trekabbis selv, lager kanskje logg når jeg får tid ) Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Dette ser dritbra ut! Den blir vel noe stor til å dra med på happenings..... Løsningene og byggingen er super! Stå på! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2004 Dette ser dritbra ut! Den blir vel noe stor til å dra med på happenings..... Løsningene og byggingen er super! Stå på! hehe takk bare synd at jeg ikke laner Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Veldig bra gleder meg til og se mere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå