1234567890qwertyuio Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) da var cdrom/diskettstasjon holderen ferdig. syns dere ? smart/genialt. Jeg vil og bygge kabinett, men da trenger jeg en pc og penger så det blir vel om lenge.. Edit: ikke quote bilder Endret 24. april 2004 av Carrox Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 takker. lykke til hvis du lager et. håper du lager en worklog da Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ikke dumt.. Men det så litt svakt ut. Vil ikke metallet bøye på seg om du beveger på kassa, f.eks under transport? Forrestenn, skal du male det når du er ferdig, eller skal du la trelooken være i fred? Stå på Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Er metallet tykt og solif nok til ikke å bøye seg. Uansett, fint var det Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 jeg skal spraye den siden jeg liker ikke den stygge overflaten som sponplater har. men først skal jeg 101% ferdig og prøvd den før det skjer. når det kommer til den "hylla" så skal den skrus fast i sideplata på høyre side, så tror ikke det blir no problem. Lenke til kommentar
cc Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 (endret) Er virkelig den stødig nok? Skal til å lage en sånn jeg også nå, men jeg tenkte å lage en hel boks (uten front og bakside) av 3mm stålplater. Kan jeg gjøre sånn der, så sparer jeg MYE arbeid Patentbånd eller? Hvor tykt er det? Så kult ut, synes jeg. Edit: leste ikke siste side, fikk mail om nytt innlegg, og kikket på hele den siden den sendte meg til, så jeg så ikke at andre hadde spurt om det samme... suck :\ Endret 24. april 2004 av cc Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 tror patentbåndet er 19mm bredt (kjøpt på biltema) Lenke til kommentar
Messias^ Skrevet 3. mai 2004 Del Skrevet 3. mai 2004 enda et genialt prosjekt fra Diablito2k.... *klappe* Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 3. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2004 takker. dette tar tid dessverre pga tentamener/eksamener og kjøre opplæring. så det kan ta lang tid mellom hver update. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Man ser det ;D uansett, praktisk! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 9. mai 2004 Del Skrevet 9. mai 2004 Flott at du fortsatte på den originale Silent Wood! Ser veldig pent ut så langt, blir sikkert blikkfang på LAN ihvertfall Kommer til å følge med på denne Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ser bra ut dette... Men en liten invending (veit ikke om den er så smart da men) I kommer det ikke til å utvikle seg en kjempe varme nede i det rommet hvor du har både harddisker og psu? Eller har du funnet på en smart kjøle løsning for dette? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 etter planen så skal radiatoren stå fast på mellomveggen og blåse inn over hardiskene (som forhåpentlig er vannkjølt innen den tid). så står det ei 92mm vifte og blåser ut bak + PSU vifta da. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Da går det sikkert bra viktig med bra luftgjenomstrømning i kabinettet Spessielt siden det er så stort og greier... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 jeg er ikke helt død sitter å planlegger åssen jeg skal gå frem for å feste alt.. jeg tenkte, siden jeg har en stor plass forsiden av skrivebordet, der det nå står en stor chieftec, hvorfor ikke lage et STORT kabinett som det er plass til ALT... uannsett, bilder sier mer enn 1000 ord bilde syns folket ? Lenke til kommentar
Novec Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Damn! Greit å ha hvis du trenger flyttbar hybel :-) Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 hmm... det ser bra ut. ser litt stort ut, hva er måla på den? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2004 målene er samme som det som står på post #1 + ca 30 cm i høyden Novec: det blir iallfall ikke plass mangel Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Ville heller lagd kabinettet dypere en å legge til mer i høyden. Kanskje montere radiator på bakveggen med lydfelle utenpå. Da får du meget bra gjennomstrømning samt at viftene holdes nede og bak. Genial plassering av harddisker. Du kan jo søke litt inspirasjon fra de nye lianli kassene. For bra overflate av treet så se snekker'n sitt prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå