Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 takker *gå ned i kjelleren å få liv i no powertools* Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 jeg har fått gjort litt. men sliter litt med et par ting. slik som åssen jeg skal henge cd-romene og viftestyringen.. noen forslag ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Hva er det du spør om? Hvor du skal henge dem, eller hvordan? Hvordan: Bygg et oppheng i tre, og lim det til fronten. Du kan jo skru det fast også, men det spørs jo hva du gjør med fronten, og om det passer inn. Stealth alle drevene med tre slik at du får det mer likt. Mal de gjerne, men stealth de også. Tror det blir genialt. Du kan jo evt lage opphenget i plexi om du liker det. Om du har plass i bredden så forslår jeg at du lager opphenget 6-10cm bredere, og henger opp rubbel og bit i o-ringer. Støy demp først som sist. Om du bruker plexi, ikke legg drevene direkte mot, det lager sykt med støy. Hvor: I bunnen eller helt oppe som i et standard kabinett. Akkurat hvor må du bestemme selv, og du vet det sikkert allerede. Er vel bare jeg som misforstår litt nå. Tror det hadde vært litt stilig med det helt nede i bunnen, men den blir da veldig langt nede, med tanke på høyden på denne klumpen, og spesielt, HVA skal du ha lengre opp da? Blir veldig nakent. Et alternativ er da å lage det feteste dekoret verden noen gang har sett og legge på, evt ha luftehull der for luft ut og noen vifter. Bare noen kjappe tanker av hva jeg ser som potensiale. Du ser nok enda mer. Endret 22. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) takker for din deling av kunnskap tror ikke det blir å isolere cdrommene pga jeg bruker dem ca 1 gang i mnd eller mindre finner sikkert på noe Endret 22. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ta hvertfall harddisken(e) da Gleder meg, fikk litt lyst å lage noe lignende, så stort potensiale i denne saken. Om du har lyst, så har jeg laget en enkel skisse over hvordan jeg hadde gjort det. Mye plexi her da, lite tre. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hehe. hvis du gidder hadde det vært kjempe! Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Already done.. Here and here.. Mest sannsynlig må du legge en plate i bunnen, for å holde denne sammen. Tror det blir veldig spinkelt om man ikke har det. Endret 22. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 nice stooor vanntank tho... Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Skal man lage så skal man lage.. EDIT: Du kan jo dele opp tanken og hive oppi en gullfisk Endret 22. april 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Enkleste er vel bare å lage to loddrette vegger med CD drev bredde mellom. Det blir noe ala hvordan Sunbeam har løst det. Da sitter CD drev tight og du har god plass til å støydempe hdd. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) bamsefar: sant det men tror ikke det blir en så Stor tank i mitt system Tabaqui: hdene skal ned i bunnen av kabinettet.. men jeg begynner å få ideer her tror jeg tar en tur ut på bil/clas i morgen Endret 22. april 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis du kjører veggene fra topp til bunn står de mye stødigere, og det er ikke noe pes å få festet hdd nederst. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har du i det hele tatt sett designet mitt ? Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 My bad. Blandet ditt og et annet. Glem hele forslaget. Ser spennede ut forresten Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 her er løsningen til mitt cdrom/diskett problem. ei hylle som står fast i kabinettet, så setter jeg cdrommene og diskettstajonene på ei annen plate som jeg slider inn på den i kabinettet. dette gjør også at jeg slipper og ta løs begge sideplatene for å skru løs en cdrom eller bytte en kommer med noen bilder av det i kveld syns dere ? Lenke til kommentar
Flames Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Ser bra ut det der! Stå på =) Lenke til kommentar
Mouse Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Nice. Skal nok mekke meg tre kasse snarest jeg og. for sliter noe grusomt med hvor jeg skal plassere stæsj i casen som jeg modder nå. Vanskelig med alle lefdningene og greier å få bra nok luft gjenomstrømning. ser ikke ut til at det blir no problem for deg. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 NICE! Hvor stort (bxhxd) er det? ser det står noe på bildet, men hva..? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 str. står på side 1. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 da var cdrom/diskettstasjon holderen ferdig. syns dere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå