Gå til innhold

SilentWood [update: 9.11.04]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det du spør om? Hvor du skal henge dem, eller hvordan?

Hvordan:

Bygg et oppheng i tre, og lim det til fronten. Du kan jo skru det fast også, men det spørs jo hva du gjør med fronten, og om det passer inn.

Stealth alle drevene med tre slik at du får det mer likt. Mal de gjerne, men stealth de også. Tror det blir genialt.

Du kan jo evt lage opphenget i plexi om du liker det. Om du har plass i bredden så forslår jeg at du lager opphenget 6-10cm bredere, og henger opp rubbel og bit i o-ringer. Støy demp først som sist.

Om du bruker plexi, ikke legg drevene direkte mot, det lager sykt med støy.

Hvor: I bunnen eller helt oppe som i et standard kabinett. Akkurat hvor må du bestemme selv, og du vet det sikkert allerede. Er vel bare jeg som misforstår litt nå. Tror det hadde vært litt stilig med det helt nede i bunnen, men den blir da veldig langt nede, med tanke på høyden på denne klumpen, og spesielt, HVA skal du ha lengre opp da? Blir veldig nakent. Et alternativ er da å lage det feteste dekoret verden noen gang har sett og legge på, evt ha luftehull der for luft ut og noen vifter.

Bare noen kjappe tanker av hva jeg ser som potensiale. Du ser nok enda mer. ;)

Endret av bamsefar
Lenke til kommentar

her er løsningen til mitt cdrom/diskett problem. ei hylle som står fast i kabinettet, så setter jeg cdrommene og diskettstajonene på ei annen plate som jeg slider inn på den i kabinettet. dette gjør også at jeg slipper og ta løs begge sideplatene for å skru løs en cdrom eller bytte en :)

sketchup,cdrom%20(Custom).jpg

kommer med noen bilder av det i kveld :)

syns dere ?

Lenke til kommentar

Nice. Skal nok mekke meg tre kasse snarest jeg og. for sliter noe grusomt med hvor jeg skal plassere stæsj i casen som jeg modder nå. Vanskelig med alle lefdningene og greier å få bra nok luft gjenomstrømning. ser ikke ut til at det blir no problem for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...