Gå til innhold

SilentWood [update: 9.11.04]


Anbefalte innlegg

sirkle: lager en firkant, lager den så tykk jeg vil ha den. f.eks 10mm så markerer jeg med linjal verktøyet slik at jeg får et kryss på begge sidene av plata (slik at kryssene er over hverandre og lager en sirkel ut i fra det. så sletter jeg det inni sirkelen, og linjal strekene..

mulig jeg er dum som et brød, men jeg skjønte ikke helt nei... kan du kanskje lage en sånn mini film slik han ene andre gjorde? Sketchup har funksjon for det... :)

hehe. som sagt er jeg veldig dårlig til å forklare ting som jeg ikke kan 100%.. :)

 

fikk ikke til det video styret så jeg tok bilder her håper det hjelper :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk skal du ha, det hjelper litt det ja. Likevel et par spm...

Tegner du inn sirkelen "on face"? Og når du tegner sirkelen på andre siden, gir den deg automatisk riktige guidelines da? Lurer på om jeg skal reset'e config'en på programmet her, jeg...

Lenke til kommentar

liten update

 

blir dessverre ikke no stor update i dag. bare en liten fremgang. :)

 

 

så lang har jeg kommet med bitene. Den store plata er bak på kabinettet

4biter%20(Custom).JPG

 

 

logoen til silentwood som jeg skal gravere inn i plexien, og ha som et lite vindu foran. =)

silentwood%20(Custom).jpg

 

 

hvis noen kan finne en finere/tøffere font til meg, hadde det vært supert. send inn forslaget hvis du gidder. (gjerne med link til fonten)

 

 

 

-diablito-

Lenke til kommentar

Woah, nydelig font, jo! Kan du sende den over kanskje?

Er enig i at den kanskje ikke passer til nettopp denne bruken, men ellers...

 

Har du noen fikse idéer for hvordan du skal feste pci-kort? Jeg ga opp jeg, og kjøpte ferdigbrett fra Microplex.. sukk. (Men har modda det, da, hehe)

 

Nå må jeg ut på verkstedet igjen og modde videre, det har fløyet to møll inn mens jeg sitter her og skriver med døra på gløtt :\

Lenke til kommentar

Stor og fin, sånn som vi liker dem :p

Det ser bra ut, men er litt vanskelig å kommentere detaljer og sånt når bildene ikke er helt i fokus.

 

Jeg ber også på nytt om en link til den fonten, evt. om du kunne sendt den over. Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...