Diablito2k Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 sirkle: lager en firkant, lager den så tykk jeg vil ha den. f.eks 10mm så markerer jeg med linjal verktøyet slik at jeg får et kryss på begge sidene av plata (slik at kryssene er over hverandre og lager en sirkel ut i fra det. så sletter jeg det inni sirkelen, og linjal strekene.. mulig jeg er dum som et brød, men jeg skjønte ikke helt nei... kan du kanskje lage en sånn mini film slik han ene andre gjorde? Sketchup har funksjon for det... hehe. som sagt er jeg veldig dårlig til å forklare ting som jeg ikke kan 100%.. fikk ikke til det video styret så jeg tok bilder her håper det hjelper Lenke til kommentar
Digranes Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Gleder meg til å se framgangen i dette prosjektet vannkjølinga di ble jo en hit, regner med dette blir spennende å følge med på dette også Lykke til med, vell.. første fase av bygginga om du ikke har kommen dit ennå? -mamazboy- Lenke til kommentar
cc Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Takk skal du ha, det hjelper litt det ja. Likevel et par spm... Tegner du inn sirkelen "on face"? Og når du tegner sirkelen på andre siden, gir den deg automatisk riktige guidelines da? Lurer på om jeg skal reset'e config'en på programmet her, jeg... Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) cc: nei. det er det du bruker linjalen til. måle fra kanten på den ene siden, og gjøre det sammepå andre siden, fra samme kant på motsatt side.. Endret 31. mars 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
cc Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Flott, fant ut av det nå. Har tenkt at linjalen er bare til å måle ting med, ikke bruke som hjelpelinjer Nå må vi komme oss tilbake på topic her Eller det er kanskje mest opp til deg - fyr i vei en oppdatering! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 kommer forhåpentligvis i morgen Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 liten update blir dessverre ikke no stor update i dag. bare en liten fremgang. så lang har jeg kommet med bitene. Den store plata er bak på kabinettet logoen til silentwood som jeg skal gravere inn i plexien, og ha som et lite vindu foran. =) hvis noen kan finne en finere/tøffere font til meg, hadde det vært supert. send inn forslaget hvis du gidder. (gjerne med link til fonten) -diablito- Lenke til kommentar
cc Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Woah, nydelig font, jo! Kan du sende den over kanskje? Er enig i at den kanskje ikke passer til nettopp denne bruken, men ellers... Har du noen fikse idéer for hvordan du skal feste pci-kort? Jeg ga opp jeg, og kjøpte ferdigbrett fra Microplex.. sukk. (Men har modda det, da, hehe) Nå må jeg ut på verkstedet igjen og modde videre, det har fløyet to møll inn mens jeg sitter her og skriver med døra på gløtt :\ Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 2. april 2004 Forfatter Del Skrevet 2. april 2004 liten fremgangs update igjen dere begynner å skjønne hvordan den skal se ut ? kom gjerne med komentarer.. Lenke til kommentar
DaffyDuck Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Koooooonge!!! Det er jo helt genialt!! Kunne gjærne gjort noe sånt selv!! Jeg ble helt Blown-Away Håper å få se et ferdig resultat!! Keep it up!! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 fremgangs update front: jeg har borret luftintakene og plass til CD-roms. det lille hullet er til en computunurse. bak: jeg har ikke begynt på hk plata eller hull. må planlegge litt mer. side kom mer gjerne med komentarer/ spørsmål..! -diablito- Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Er sponplater solid nok? vil det ikke knekke? er det sponplater ?? Genialt design på kassa Lenke til kommentar
cc Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Stor og fin, sånn som vi liker dem Det ser bra ut, men er litt vanskelig å kommentere detaljer og sånt når bildene ikke er helt i fokus. Jeg ber også på nytt om en link til den fonten, evt. om du kunne sendt den over. Takk Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 det er sponplater ja. 11mm tykk, og de er gangsje solide.. cc: har dessverre ikke den forten inn lenger pga formatering. husker heller ikke hva den heter Lenke til kommentar
scoot Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 *vente på neste update* Gleder meg til og se resultat! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ser fint ut til nå ja.. Driver på med et lignende prosjekt på skolen, skal se om ikke jeg får tatt noen bilder og kanskje starte en worklog (Er det bare meg eller er hullet til cd-romene skjevt?) Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Ser fint ut til nå ja.. Driver på med et lignende prosjekt på skolen, skal se om ikke jeg får tatt noen bilder og kanskje starte en worklog (Er det bare meg eller er hullet til cd-romene skjevt?) det er nok bare deg ser ikke at dene er skakk i alle fall nydelig diablo Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 takker ps. cdrommene er rette de Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Har fått en forkjærlighet for trekasser, og denne kommer til å slå ann. Den blir noe inn i hampen lang, hva er det du skal ha inni der egentlig? To hovedkort? Åååå, kan lukte duften av nykuttet tre.. God gang, stå på! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hehe, ok. I mine øyne så den skjev ut ;P Må vel få sjekka synet. Hva er målene på den? På den jeg bygger er den 65cm lang, 60cm høy og 25cm bred. Kjekt med mye plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå