Gå til innhold

SilentWood [update: 9.11.04]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til å åpne den cd-rom og diskett luka oppå kan du se om du får tak i en mini-hydraulikk ting! Jeg sier bare lego! Du får faktisk sånne små pumper som har motor som du kan kople til en lufttank som du kopler til en eller 2-3 sånne "løftere" som får luka til å åpne seg og lukke seg!!! Det hadde vært fett det og jeg tenkte ikke på det før nå, og det skal mitt neste legokabinett ha!!! Hydraulikk som styrer ei eller helst alle åpningene!!

Ett minus ar at hvis du ikke har det fra før, så blir det litt dyrt.... :( sikkert en ca 1000 kroner +/- 500 kr for alt det nevnte utstyret!!

Må bare så igjen at du virkelig får det til her altså!! Dette blir supert!

Lenke til kommentar
holder på med oppmålingen av platene..

(jeg vil bruke GOD tid så jeg minsker sjansen til å gjøre noe feil ;) )

Hvis du er helt sikker på at du har tenkt riktig så burde du måle en gang til!! og se igjennom om alt passer i hodet eller i sketchup, for DET kan du vet jeg, he he :yes:

Lenke til kommentar
nja.. får se.. mest sannsynlig så dropper jeg den av praktiske grunner

Synd, det hadde vært rått da :yes: Bare trykke på en knapp og så kommer en plate opp. Hadde jo vært bedre med en boks som cd-rommen sto inni...

Tenk deg en boks kommer opp Og med LEDs inni.. blir jo rått.

Med mindre du snakker om luke foran vil jeg foreslå at du tar pantenten fra garasjen portene.. Altså flere lange planker som kan bøye seg når den går oppover..

_________

l________l Luke skal gå oppver og driver av en liten eletkro motor

l________l Må ha noen LEDs også!!

l________l

l________l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...