Gå til innhold

SilentWood [update: 9.11.04]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var 12mm mdf bestilt inn (de hadde ikke) så jeg får det forhåpentligvis i morra, kanskje på mandag :)

etter det de kunne fortelle, koster platene ca 250,- og jeg må ha 2 stk for dekke mine behov, så den totale summen for hovedmateriale for kabinettet er da ca 500,-

absolutt ikke ille :D

kommer med updates når det er mulig ;)

Lenke til kommentar
Sketchup update

jeg holder på å finpusse sketchup modellen for å få alt slik jeg vil. og prøve å skjule dill og dall..

og bilder sier med enn 1000ord så her:

Kabinett --> Diablito2K

Kabinett --> Diablito2K

Kabinett --> Diablito2K

cd-rommene foldes ned i toppen, 80mm vifte i bakkant bare får å ha en LITEN flow i kabinettet.

og "avdelingene" blir fra toppen:

1- HK, cdrom, kontrollpanel

2- PSU og HDD

3- Vannkjøling= tank, pumpe, 2 radiatorere :)

syns folket ?

Det som hadde vært rått med den cd/diskett lokket, var at når du trykket på knappen for å åpne den så er det en liten motor der som løfter opp lokket og så kommer cr-skuffen ut.. :yes: (kan sikkert løses ved hjelp av et el-kort og litt modding av cd-rom knappen)

Bru fantasien du...

Veldig bra.. :w00t:

når du quoter bilder, ta vekk tagen slik at det bare vises url

Done that... (takk for tipset..)

Endret av CorVette
Lenke til kommentar
når du quoter bilder, ta vekk tagen slik at det bare vises url :)

men, jeg har ikke tenkt å gjøre så mye ut av det cd-rom lokket pga jeg bruker de så sjeldent ;)

Måtte bare få ut det jeg tenker, hvem vet.. muligens noen finner det brukene..!! Det fikk jeg lyst til å gjøre når jeg bygger kabbis i fremtiden...

Ellers må jeg si at dette ble flott, kjempe bra. :yes:

Men syns i grunnen kabbiset ditt er litt for stort og kan ikke akkurat se for meg at det passer inn der du snakker om, hadde vært hyggelig med bilde... Men dette er mitt synspunkt ikke ditt, hehe

Lenke til kommentar

jeg tør ikke å ta bilde av "den plassen" pga masse rot og et makulet chieftec kabiss.. min kort sagt er det en plass som strekker opp til veggen. ca 28-30cm bredt og skrivebordet mitt stikker ca 60cm ut derfra igjen.. og kabiset er 110x27x55cm (h.b.d.) ca..

så den passer.. (kan ta bilde når jeg har satt sammen kabiseet OG ryddet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...