Gå til innhold

SilentWood [update: 9.11.04]

Anbefalte innlegg

Bamsefar: Tourguide settings / beveg slik at du ser der du vil / add / flytt til neste "stopp" / add / så når du er ferdig har du masse "page's" eller hva du har kalt de. så Export -> Animation

under der i ca den rekkefølgen ligger alt :)

zippo: liker ikke bong pga salmonella o.l... men gi meg en guide eller.no så kan jeg se hva det blir til :)

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
zippo: liker ikke bong pga salmonella o.l... men gi meg en guide eller.no så kan jeg se hva det blir til :)

Zippo? :hmm:

Arachno`s worklog om sølvblokka var vel inne på noe om bonger. Han henviste også til Overclockers.com sin artikkel om emnet.

Her er en annen omtale om saken. Jeg har jo selv planer om å lage meg et bong-system når jeg får vannkjølt den "Prosjekt 1" maskina mi, men jeg har bare ikke kommet så langt enda.

Siden det virker så effektivt, vil jeg jo ha mest mulig informasjon om det + andres erfaringer. Derfor forsøker jeg å overtale deg til å putte det inn i det nye systemet ditt! :thumbup:

<overtalemodus<(tenk bare på 4-5 grader under romtemperatur og slippe flow-restriction fra radiator!)<\overtalemodus>

Lenke til kommentar

jo.. greit nok det. men det jeg IKKE liker ved en evt bong løsning er:

- bakterie flora

- fuktighet i rommet

- sopp og annet dritt

- evt smittefare til MEG :omg: <- digger den smileyen :wee: <- den også :)

det KAN være jeg lager en bare for å teste....... :hmm: får se ;)

hva med dette uv lyset ? det drepte vel baktereier ? noen som har info som bekrefter dette ?

Lenke til kommentar
Dont kill me if I am wrong, men..

Om UV katoder var sterke nok til å drepe bakterier med, ville de da bli solgt som pynt? Regner med at det kommer en del stråler fra bakteriedrepeUVrør!? :hmm:

altså etter det JEG har hørt/lest så bryter uvlys ned bakterier. så vis man da henger en inni bongen, så holder det bakterie floraen nede... :hmm:

Lenke til kommentar

Jeg tror at de uv-lysene som sitter i de små lampene man f.eks sjekker sedler med (tror de har dem på Claes) er sterke nok til å drepe bakterier++.

Jeg har sett at noen akvariebutikker selger små UV-filtere hvor man bruker disse inne i en lukka boks som vannet blir kjørt gjennom.

Smittefare... Det er sikkert sunt å trimme imunforsvaret litt!

Man plasserer jo ut luftfuktere i hytt og pine uten at folk for noia. Jeg tror at dersom faren ved luftfukting hadde vært så stor som man kan få inntrykk av i dette forumet, så hadde luftfuktere vært forbudt i Norge.

Lenke til kommentar

Sketchup update

jeg holder på å finpusse sketchup modellen for å få alt slik jeg vil. og prøve å skjule dill og dall..

og bilder sier med enn 1000ord så her:

Sidewivesketch%20(Custom).jpg

sidesketch%20(Custom).jpg

topsketch%20(Custom).jpg

cd-rommene foldes ned i toppen, 80mm vifte i bakkant bare får å ha en LITEN flow i kabinettet.

og "avdelingene" blir fra toppen:

1- HK, cdrom, kontrollpanel

2- PSU og HDD

3- Vannkjøling= tank, pumpe, 2 radiatorere :)

syns folket ?

Lenke til kommentar

tror kanskje jeg ville hatt avdelingen for hovedkort nederst men det spiller nok ingen rolle siden jeg ser du skal ha vannkjøling... Pumpa må jobbe en del (ps: 0 peil på vannkjøling)

EDIT: post 901 :ermm:

Endret av kverna
Lenke til kommentar

Kverna (så deg nå :p) : jeg har ei Aquabee pumpe på vei til meg med specs: 2000liter/time og 3meter løftehøyde, hvis du ble klokere av det ? så jeg troooor det ikke blir no problem ;)

Karamba...... en kanskje muligens bong... jeg sa "får se" dessuten har jeg 2 radiatorer og jeg gidder ikke å "waste" de :)

men trust me. dere for vite det hvis jeg lager, og evt hvis jeg lager, kommer det ikke til å bli no permanent ;)

Endret av Diablito2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...