Ceaucescu Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 http://www.home.no/kristianberg/Silentwood...%20(Custom).jpg Meget stilfullt! Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 will do so må bare få tilbake gidda lysten Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Da må du snart gidde forumet er et utålmodig og fint dyr.. he he Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Dette ser gjennomført ut, du legger godt med tid i løsningene dine, og det liker jeg! Nytter ikke å "slurve" med smådetaljene, og du er et nydelig eksempel på at et slikt prosjekt blir flott hvis man legger sjela i det! Er håp etter en update her og, så kom deg opp av go'stolen og get to work! Lenke til kommentar
gnus Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Har du gjordt noe mer nå ? Er ei stund siden updates... btw: Det ser rått ut Lenke til kommentar
Shader Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (har brukt programmet 'SketchUp'. det er genialt) Hvor laster man ned/kjøper det programmet? Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 /me kaster en god porsjon med giddalyst i retning diablito Sånn nå er det bare å bli ferdig Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 la oss si det sånn, jeg er i en "lage vannblokk" periode nå og som dere sikkert skjønner, jobber jeg ikke etter no plan. jeg bygger bare ut i fra det tenker ut.. og for at jeg ikke skal bli missfornøyd med resultatet, vil jeg bruke goood tid på å tenke slik at det blir riktig Lenke til kommentar
Irons Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Hehe, jeg vil også lage vannblokk, til gpuen i alpham... hmm gleder seg til å komme hjem... edit: blir ikke noe vannblokk da neg, får nå kommer det en mann å levere nye golfkøller til meg... hihihi Endret 23. juni 2004 av the_real_Sp33D Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Endelig update ja, etter en goooood stund i tenke boksen er jeg tilbake med ny plan. jeg dropper Spon plater pga de er dritt å jobbe med. de sprekker bare du ser på de nesten så jeg skal gå for 10-12mm MDF SilentWood Ver2. is now born.. - laget av MDF - høyere - bredere jeg har laget en rask sketchup animasjon for å vise størrelsen på SilentWood, og de nye ytre målene er 110x27x58cm (HxBxD) animasjonen kan lastes ned her og kabinettet som står på siden er et Chieftec FULLTOWER så med andre ord.. dette blir et beist jeg håper folket forsatt er interisert og kommer med forslag/ris/ros/komentarer. jeg skal bare få skaffet litt cash og så få kjøpt inn MDF, jeg håper det blir innen uka btw. noen som vet m2 prisen på 12mm MDF ? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 endelig Det der blir jo helt ENORMT SUPERDIGERT!! (tøfft) Regner med at det ikke blir noe særlig lan med den Prata med deg på irc, og da sa jeg at prisen på en plate på 122*244 er ca 450 kroner Lenke til kommentar
evil-twin Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ommagad! That thing is huge! Dette blir nice. Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Axentrix: vet, tenkte bare om noen andre hadde andre priser btw. jeg laner ikke evil-twin: jepp, plass til alt Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 blir ikke litt stort kanskje? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) blir ikke litt stort kanskje? passer perfekt inni "pc kroken" min forsiden av skrive bordet Endret 30. juni 2004 av Diablito2k Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ømh, grande de evig svært! Har et Chieftec stående på gulvet så vet hvor stort dette må bli. Gleder meg til bygging jeg! Forresten, hvordan laget du den filmen? Har ikke sett en slik funksjon i Sketchup.. Lenke til kommentar
karamba Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Med den størrelsen hadde det jo vært moro å inkludere en bong i for- eller bakkant. Jeg tar det jo for gitt at du skal ha vannkjøling. Bong-variantene blir jo kritisert for å ta litt stor plass, men med disse planene skulle ikke plassen være noe problem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå