ace_ventuora Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) En venn av meg skal ha ny mobil. Han lurer på hvilken som er den beste til 4000 kr. Den burde være sånn: Kamera God skjerm Ikke antenne Ikke altfor diger Hva bør han velge? Edit:Uten abbonmang Edit II:Slik? Endret 30. mars 2004 av ace_ventuora Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En venn av meg skal ha ny mobil.Han lurer på hvilken som er den beste til 4000 kr. Den bør ha/ikke ha: Kamera God skjerm Ikke antenne Ikke altfor diger Hva bør han velge? Han bør eller bør ikke ha? Hva? Tror slæsjen var feil, men tør ikke svare før jeg er helt sikker. Du kan ikke skrive: "Den bør ha/ikke ha". Hmm. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg anbefaler han og vente til mai\juni for da kommer nemmlig Sonyericsson k700! den har en topp skjerm(en av de beste på markedet),den har et topp kamera og bluetooth og alle de avanserte funksjonene til og med mp3 spiller! Lenke til kommentar
safarikjeks Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 En venn av meg skal ha ny mobil.Han lurer på hvilken som er den beste til 4000 kr. Den bør ha/ikke ha: Kamera God skjerm Ikke antenne Ikke altfor diger Hva bør han velge? Han bør eller bør ikke ha? Hva? Tror slæsjen var feil, men tør ikke svare før jeg er helt sikker. Du kan ikke skrive: "Den bør ha/ikke ha". Hmm. Det står ikke, forran det som ikke skal være.. om du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg anbefaler han og vente til mai\juni for da kommer nemmlig Sonyericsson k700! den har en topp skjerm(en av de beste på markedet),den har et topp kamera og bluetooth og alle de avanserte funksjonene til og med mp3 spiller! Ingen som kan måle seg med den i dag? Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg anbefaler han og vente til mai\juni for da kommer nemmlig Sonyericsson k700! den har en topp skjerm(en av de beste på markedet),den har et topp kamera og bluetooth og alle de avanserte funksjonene til og med mp3 spiller! Ingen som kan måle seg med den i dag? ikke til den prisen han oppgav Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg anbefaler han og vente til mai\juni for da kommer nemmlig Sonyericsson k700! den har en topp skjerm(en av de beste på markedet),den har et topp kamera og bluetooth og alle de avanserte funksjonene til og med mp3 spiller! Ingen som kan måle seg med den i dag? ikke til den prisen han oppgav Hvor mye må han gå opp da? For hviken mobil? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 han kan jo kjøpe nokia 6600 til 4354kr . den kan måle se med k700 å er en av de beste mobilene på markede i helt klart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå