kloppen Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Denne var litt rå synes jeg... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Den var ikke LITT rå, den var VELDIG rå! Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Exteriørt var den ikke noe serlig , men interiøret var måler-deluxe Lenke til kommentar
PaulMV Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Nydelig... Den Golfen er så nært perfekt eg har sett ein Golf.. både interiørt og eksteriørt.. Lenke til kommentar
Opus Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Måtte bare legge ut et bilde av en annen fet Golf: Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Bilen var fet nok den, ville valgt en annen fanger om jeg skulle valgt noe der, dessuten burde den vært senka mer Dahlback golfen var faktisk utrolig mye penere på bildet der, enn det den er nå med alle klistremerkene og klinet, men er absolutt en RÅ bil. Det kiler nedover ryggen hver gang jeg ser den dra på på gatebiltreff osv Magnus Lenke til kommentar
speedfreak Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 veldig rå bil, jeg likte særlig de blåe forlyktene dems. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 er det ikke ulovlig i norge med andre farger i front lyktene enn hvitt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Hadde eg hatt tid og penger til å style ein bil slik som det så hadde det ikkje blitt ein Golf Lenke til kommentar
johanlo Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Hadde eg hatt tid og penger til å style ein bil slik som det så hadde det ikkje blitt ein Golf Det er jeg helt enig i! Jeg har en Golf selv som er litt stylet, men ikke så mye som Golfene over her. For det første er det fryktelig dyrt, og for det andre så blir aldri Golf en Porsche uansett hvor mye du styler.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 Huff, å lage en sånn golf i norge er kanskje den største drømmen etter likestilling for alle. Hvertfall for oss 18år gamle gutta som forsikringa blir dyrere enn selve bilen på. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 er det ikke ulovlig i norge med andre farger i front lyktene enn hvitt? Er vel fortsatt hvitelykter men med blå-tonet Glass forann. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 7. april 2004 Del Skrevet 7. april 2004 (endret) Hmm ta bilde av bilen til Kolegaen min over påske 2000 Mod GTI Turbo Bremmset til 225 Gamp på hjulene uten nos, med Nos ca 75 hester til stylet + senket Endret 7. april 2004 av win_xp Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Plastic fantastic Amen. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 er det ikke ulovlig i norge med andre farger i front lyktene enn hvitt? det er jo mange som har gule lykter, hvertfall om vintern for det gir ett bedre bilde av veien som er hvit... så er det jo disse Xenon lyktene som virker blå... tror det ikke er ulovlig med andre farger men tviler på at grønn og rosa el no er lov... Lenke til kommentar
drkaos Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hmm ta bilde av bilen til Kolegaen min over påske 2000 Mod GTI Turbo Bremmset til 225 Gamp på hjulene uten nos, med Nos ca 75 hester til stylet + senket Casper sin? Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 den bilen var stilig! stilig med de lysene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå