gustav Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kunne godt tenke meg denne spilleren, men hva er forskjell på vanlig og xtra? Kan denne spilleren kobles til stereoanlegget jeg har i stuen? Anbefaler du denne mp3-spilleren? Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det eneste er vel plassen eller så har de akkurat de samme funksjonene. Lenke til kommentar
gustav Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Takk for svar, men når du sier plassen, hva tenker du på da siden begge er 30 GB? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=123193&cks=PRL http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120073&cks=PRL Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Mener Xtra er på 60 gig vanlig er på 20 eller 30. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Nei Xtra kommer også i 30gig utgaven. Tror eneste praktiske forskjellen på ZenNX30g og Xtra30g er at Xtra har større display(blått). Lenke til kommentar
ASW Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Det er småe forskjeller: Zen extra 60gig : Hodetelefon utgangen blir fort ødelagt. 16mb ram Zen nx : 8 mb ram. liten skjerm(grønn) Zen xtra 30 gig : Man håper og tror hodetelefon utgangen er bedere en 60 gig verisjonen Les mer på Masse om zen Egen side for nomad mp3 spillere. Du kan finne ut alt Har en zen usb2.0 selv og er fornøyd(den orginale) Har også en test av den på brukertester forumet Lenke til kommentar
gustav Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Har også en test av den på brukertester forumet Takk, jeg leste den Mye nyttig informasjon der. Har veldig lyst på en av disse nå, men jeg vet at med litt is i magen, kan det plutselig være tilbud en uke, hvor den kanskje koster 500 kroner mindre (jf HW prisguide). Tror aldri jeg greier å fylle opp en 60 gig hd, men det kan jo være greit i forhold til det å kjøre høye bitrates. Uansett, takk for opplysningene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå