Gå til innhold

Lydkort med svart frontpanel?

Anbefalte innlegg

Har nettopp kjøpt meg ett stilig svart Lian Li kabinett. Har fått tak i svarte universaldeksler til CD brenneren og DVD brenneren, men det hvite frontpanelet (med lyd inn og ut) til mitt Soundblaster Live! lydkort ødelegger hele moroa.

Finnes det, fortrinnsvis ett Soundblaster, lydkort med SVART frontpanel? Leste om ett Audigy som kom med dette, men ser ut som det ikke er i salg lenger. Noen som vet om ett som er i salg nå, og evt. hvor jeg kan finne det?

Takker for svar :-)

Endret av Afseth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde et frontpanel til Live Platinum som jeg ville matche mitt skyhawk kabinett, kjøpte bare en boks med sølvspray på europris for 29.90,- Dette fungerte veldig bra hvis du bare bruker litt tid på prosessen. Er viktig å ta mange tynne strøk. Ikke ta alt på en lakkering, da begynner malingen fort å renne, noe som ikke er så pent.

Lenke til kommentar

Takk for svar. Har vurdert lakk, men vil heller ha "ekte vare" hvis dere skjønner. Pluss at jeg kun får lyd i en av høyttalerne hvis jeg kobler høyttalersettet til line-out bak. Line out/headset foran fungerer bra.

Så hvis noen vet om noen lydkort med svart frontpanel, blir jeg glad for tilbakemelding.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...