CaSh Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hei jeg har nettopp formatert windows xp, og lagt inn nytt. Lastet ned sp1, også installerte denne, men når jeg tar windows update på nytt, så kommer den igjen. Hvis jeg prøver å velge noe annet så klarer den ikke laste ned noen i det hele tatt. Det er IKKE piratkopi. Hva kan være feil? PS: Jeg fikk opp den RPC greia, så jeg måtte ta å sette på restart the service på rpc locator. Det har vel ingenting med saken å gjøre? Eller? Endret 30. mars 2004 av CaSh Lenke til kommentar
danfredr Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Lurer på om du har samme problemet som jeg hadde. Prøv og opne "Start>alle programmer>tilbehør>Ledetekst" hvis det er slik jeg tror så hvil viduet lukkes automatisk. Hvis det er sant så tror jeg at det er et virus. Jeg prøvde og instalere Norton Antivirus men det finket ikke. Antivirus programmet lukket seg bare så jeg tok og reinstalerte windows xp uten og ha insternett koblet til... et første jeg gjore etter instalasjonen var og instalere antivirus og aktiverte den innebygde branmuren i windows-xp. Den aktiverer du "Start>kontrollpanel>Nettverks- og internett-Tilkoblinger>Nettvarkstilkoblinger". Høyre mus klikk på "Lokal tilkobling" og så egenskaper. gå på "Avanser" og så krys av på Beskytt pcen og nettverket ved og begrense.... og så "OK" Hvis det ikke er slik som jeg påsto først så aner jeg ikke hva som er feil... Lukke til Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Hvilken RPC greia ? Endret 31. mars 2004 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå