anon12234 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Hei, har satt op Hz'en på min 17" ibm-skjerm som fulgte med en 700mhz'er og Diamond 32mb skjermkort til 100Hz@1152x864, ser ut som den klarer det fint, ingen feil på bilder osv. men kan dette skade skjermen over lengere tid?, slik at den kan gå i stykker om 1 måned lissom?, tviler på at den er spesifisert til 100hz for denne oppløsninga, Endret 30. mars 2004 av Henrik2k Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Levetiden går nok ned ja, og garanti vil jeg tro forsvinner og. Men tenk litt selv da, det er tross alt en grunn til at produsenter oppgir hvor mye hz en skjerm er laget for å tåle.. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mitt tips, drit i hva som er skadelig for skjermen, det som er viktig er hva som er skadelig for øynene som er viktig. Men det er nok skadelig for skjermen ja om det er mer enn hva skjermen egentlig takler. Men du finner vel et datablad via google til skjermen din, slik at du kan fine ut hva skjermen din skal takle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå