Thomas :-) Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Billigere løpe og kjøpe det Men noen For status på mangler Men sikkert kan kjøre MB 190E Endret 30. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
eab Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 2liter og forgasser klinger ikke helt bra i mine ører iallefall. Rust er et stort problem, særlig hvis man ikke kan å sveise selv. Og å utbedre el-feil på bil er ganske tidkrevende da det blir mye prøving og feiling. Men får du fikset alt som må fikses for å få den registrert er det sikkert en gulle go bil Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg synes heller ikke det var noen superpris. Men kan du fikse en del av det selv, er det sikkert gode greier ja. Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) å utbedre el-feil på bil er ganske tidkrevende da det blir mye prøving og feiling. Hmm, er det mye probleme 1998-2004. Men ikke gammel? Endret 30. mars 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
Thomas :-) Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 billig deler i ? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 å utbedre el-feil på bil er ganske tidkrevende da det blir mye prøving og feiling. Hmm, er det mye probleme 1998-2004. Men ikke gammel? Hvis du ser litt nøyere etter i annonsen, ser du at det er en 1983-modell. Bilen er over 20 år gammel, og, sorry to say so, men det var ikke sååååå billig. Klart at du kan pille ut/av alt det som er verdt noe, men jeg ville ikke kjøpt den bilen. Den er jo ikke engang EU-godkjent, det vil si at du ikke har lov å kjøre den engang... og det er jo ikke noe bra. bfisk Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Så vidt meg bekjent, har ikke 1983 MB 190E diffbrems, slik at den blir nok ingen vinterbil. Jeg liker selv 190E, men helst fra 1987 og nyere. Den bilen der ser utrolig nedråna ut, sikkert meget slitt. Motoren originalt var en 2 liters gasser, men det skal være innsprøytning på '92 modellen. Du har da 122 gamp eller noe i den klassen. 5. gir får du neppe bruk for, det kalles Autobahn gir. Meget lav utveksling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå