Andre88no Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg er kunde hos nextgentel og har bravo abonomanget. Jeg betaler for å få 1100kbit/s men i det i over to måneder har jeg hatt en hastighet som har ligget på ca 218kbit/s. jeg skjønner ikke hva problemet er for før fikk jeg det jeg betalte for plus noen kbit/s til. Noen som hvet hva det kan være eller må jeg sette meg i den laaaaaaaaaaaaaaaaaange telefonkøen? og ja jeg vet det ligner på trMaG sin post , men jeg hadde det jeg betalte for før men så..... det hadde ikke han. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvis ikke det er noe virus som stjeler båndbredden din så er det kun NGT som kan hjelpe deg med det problemet. Det tar ikke så veldig lang tid å vente på support lenger, faktisk blitt ganske bra den siste tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå