oby Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kan jeg stole på måleren på DU Meter? Når jeg laster ned fra DC++ står den på f.eks 214 kB/s mens måleren i DC++ hopper fra 180-230 kB/s... Det som også er litt merkelig er at når jeg laster ned i 213.3 kB/s og bytter om visningen til kbps blir det 1.75 kbps mens deler man 1750 / 8 = 218.75 er ikke dettelitt rart? Vil det si at DU Meter ikke deler på 8 men 8.2 eller noe sånt? Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror DUmeter måler gjenomsnits hastigheten innenfor en bitteliten periode. Mens DC++ måler hastigheten med stikkprøver vært 1. sekund elr.no. Lenke til kommentar
oby Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror DUmeter måler gjenomsnits hastigheten innenfor en bitteliten periode. Mens DC++ måler hastigheten med stikkprøver vært 1. sekund elr.no. Nei da, DU Meter kan måle gjenomsnitten, men den er skrudd av og den holder seg på 213-216 kB/s mens DC++ hopper som før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå