Kamikaze1 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Er det mulig å kjøre 4 harddisker samtidig med Abit AT7-RAID uten å bruke RAID? Har prøvd uten hell. Jeg kommer ikke inn i BIOS under oppstarten. Trenger jeg å komme inn i BIOS for at det skal funke? Jeg vet at alle jumperene og kablene er som de skal være, for jeg har testet to og to harddisker hver for seg. edit: Er det noen som vet hvorfor jeg ikke kommer meg inn i BIOS ved å trykke del under oppstarten? Endret 30. mars 2004 av Kamikaze1 Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 du kan iallefall kjøre fire disker når du ikke har andre ide enheter en de fire. er ikke sikker på om du kan ha noen på raidplassene med mindre du kjører dem i raid. men hvis to av de er like store hvirfor ikke sette opp de i raid 0? bedre ytelse også. Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har 2 + 5 (tror jeg) IDE utganger, men det ser ut til at bare de to jeg bruker fungerer. Jeg vurderer RAID 0, da to og to harddisker er like store, men da må jeg brenne ut x antall GB... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå