Doc Watchtower Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Fikk levert en GLacial tech 2510 pro som jeg skal sette på en AMD 2600+. Oppdaget at elementet har en hvitt avlang formet "klistremerke" eller lignende (1 x1,5 cent) på undersiden (central plassert) Er dette en sk thermal pad eller???? Betyr det at jeg ikke skal ha på goop???? Takknemmelig for svar. Watchtower Lenke til kommentar
ALI Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tror det er goopen. Hvis det er det så skal du ikke ha på mer, men hvis du har kjøpt Artic Silver eller noe annet som er bedre så er det best å fjerne den gamle og smøre på den nye. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er vel kjølepasta'n det. Pleier å være en plastikk sak du må ta av. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Er vel kjølepasta'n det. Pleier å være en plastikk sak du må ta av. Stemmer det ja Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Men termalpad er ikke å anbefale hvis man har tilgang på flytende goop. Lenke til kommentar
Doc Watchtower Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Takker for svarene Jeg måtte bare forsiktig kjenne på det og så viste det seg at det var kjølepasta så jeg hadde en finn fett fingeravtrykk midt i goopen som kripos hadde "fått skumm i kjeften" ut av he he... Takker igjen! Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Men termalpad er ikke å anbefale hvis man har tilgang på flytende goop. shit, min goop flyter ikke, den synker med en gang! hmm silikon basert burde vel flyte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå