Joachim_F Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Codemasters har skrytt mye av Race Driver 2, og nå kan du finne ut om spillet holder alt det den britiske utgiveren lover. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Laster ned nå, gleder meg! TOCA er bare så genialt. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Demoen hadde ekstremt bra feeling, veldig lovende. Og jeg pleier ikke å være særlig interessert i bilspill. Venter spent på omtale av fullversjonen. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 ja.ser ut som codemasters har gjort hjemmeleksa si bedre denne gang. uten tvil bedre handling på bilene enn det første spillet,kan ikke se noe større feil der.lett og ligge i rett spor,og fin mellom styring(nesten gt 3) ellers ser det bra ut,finpussing på grafikken av cool og kjøre med gamle biler også.ser du som det er mere av alt denne gang(biler,baner,mesterskap) Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 jepp, var bra det her, luere på når det kommer ut, må jeg finne ut av. koslige biler, alltid likt at computeren gjør feil. Er morsomt å ligge rett bak han så plutselig gjør han en feil og bare forsvinner ut i sanda, så leder jeg Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Gleder meg til fullversjonen kommer ! Begynner å bli lei versjon1 etter over ett års spilling på den Demoen så bra ut den, får se hvordan det blir når jeg tester det på hjemmepc'n min. Lenke til kommentar
HWE Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 (endret) Har prøvd demoen, som ventet lever Codemaster ikke opp til sine påstander. Sier ikke at det er et dårlig spill, men å kalle spillet "The Ultimate Racing Simulator" blir for dumt. Det er arcadespill, ikke simulator. (Og ja, har selvfølgelig prøvd ProSimulation settings) Endret 31. mars 2004 av hwe Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Enig at dette ser ut til å bli meget god underholdning, men det finnes klart mer realistiske bilspill "der ute". Om det gjør dem til bedre spill er imidlertid en smakssak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg