Mr-E Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hei, kjøpt meg nye komponenter og derfor lurer jeg på om jeg må bytte strømforsyner også? Har en 200w nå ,men den er uten ATX12v (p4) plugg... må jeg ha det? takk Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) 200W er VELDIG lite. Du bør ha minimum 300(Kommer ann på komponentene) Endret 30. mars 2004 av Lautsprecher Lenke til kommentar
norrick Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) 200W er lite uansett hvilken hardware man har etter dagens normer. Anbefaler Fortron/Source, 300W, ATX12V eller den som er hakket over. Styr i hvertfall unna billigutgaver som bl.a. Q-Tec som ikke yter halvparten av hva de lover! Endret 30. mars 2004 av norrick Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Helt klart! 200W er ALT for lite for alt annet enn helt enkle mini systemer med simplet skjermkort og svak prosessor. Og skal du ha P4 så er 12V (ATX AUX) pluggen påkrevd. Vil anbefalle å kjøpe minst 350W nå om dagen... Kjøpte for en liten stund siden en 400W "NorthQ" med 120mm vifte. Denne er svært billig hos Komplett, så jeg tenkte det kunne være verdt å prøve den. I følge spesifikasjonene så skal støynivået ligge på 12-17dB(A) og strømverdiene er helt normale for en 400W. Om dette stemmer med virkeligheten er selvsagt litt usikkert. At den er stillere enn en Enermax (Silent Series) som jeg hadde før er det liten tvil om, men 17dB er nok litt optimistisk. Kan vel kanskje anbefalle denne om du er ute etter en som er ganske stille og rimelig. Lenke til kommentar
Mr-E Skrevet 1. april 2004 Forfatter Del Skrevet 1. april 2004 Takker for svar... ny vifte er kjøpt :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå