Fryzer Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Kjøpte FT i dag og da jeg skulle spille på nette fikk jeg ikke gjort det siden jeg hadde en invalid cd nøkkel. Hva kan være grunnen til dette?? jeg kjøpte det jo 3 timer tidligere. Er det noe mulighet å klage på dette? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Her er WC forumet: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=172 Men uansett, en key generator må ha gjettet keyen din, eller så har noen stjålet den i butikken. Tror ikke det er stort du kan gjøre med det, beklager Lenke til kommentar
sindreskalsykle Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lever det tilbake, funker sikkert. bare si det som det er. hvis dem nekter deg så bare gå bananas. Lenke til kommentar
Fryzer Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Takk for tipse skal teste det i morra da, stikker itl byn da. Tar gjerne i mot flere tips da Endret 30. mars 2004 av Fryzer Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg tror man bare får feilmeldingen "Invalid CD-Key" hvis CD-Keyen ikke blir gjenkjent av Battle.net. Du må muligens ta kontakt med Blizzard Entertainment: [email protected] Lenke til kommentar
TurinTurambar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Vet noen hvordan du finner ut hvilken Frozen throne cd-key du bruker? det ville hjulpey meg veldig, siden jeg har rota bort cd-keyen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå