kzza Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Før kom det bare opp noen ganger sånn messenger service, no kommer det opp uendlige mange på en gang. Ka kan eg gjøre??? Håper noen kan hjelpe.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Mener du meldinger som popper opp på skjermen? Du kan slå av Messenger servicen ved å gå til administrative verktøy -> services/tjenester Der stopper du Messenger tjenesten og setter den til manuel ved oppstart. Lenke til kommentar
kzza Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 ja det er det, men eg gjorde det du sa og trykker OK på pop upsen men kommer opp ny Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 2 gang på 10 min skriv følgende i dos net stop messenger Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Og hvis den starter igjen etter reboot - gå til Administrative verktøy - tjenester og deaktiver tjenesten Messenger. Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 En tjeneste som settes til manuelt vil starte opp når et program trenger den. Sett den til "deaktivert"! Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 En tjeneste som settes til manuelt vil starte opp når et program trenger den. Sett den til "deaktivert"! Var det ikke det jeg skrev i innlegget over ditt? Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Hvorfor starter du to like tråder? Holder som regel med den da. Svarer fordet vi Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Var det ikke det jeg skrev i innlegget over ditt? Ingen hører på deg vet du! Neida, tulla bare. Beklager, jeg ville bare nevne at en tjeneste på "manuell" starter opp etter behov og derfor var det naturlig å legge på at den bør sette til "deaktivert". (Begynner å bli lei alle trådene her med nøyaktig samme topic hvor løsningen er den samme: deaktiver tjenesten "messenger", ferdig!) Lenke til kommentar
DieBert Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Støttes! En helt ok presisering også - ser at andre har blingset litt på den i andre tråder også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå