Zigna Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Lurte på hvilken laptopp jeg skal velg. Laptoppen skal brukes til webredigering og skriving av møtereferater. Kriterier jeg stiller: - God skjerm - Nettverk (10/100) - God batterilevetid (4+ timer) - UBS port - Cd brenner som kan lese DVD Håper dere kan komme med anbefalinger Lenke til kommentar
Laien Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Tundra fra psdata.no ! Bra maskiner og bra service! Laien Lenke til kommentar
Zigna Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Takk for tipset Har selv bestilt en del deler fra psdata Jeg tror valget kommer til å stå mellom Elitegroup Green 551 og Tundra 1555P Centrino, men jeg får se hva styret bestemmer (har en stemme ), siden det ikke er jeg som betaler... Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Ta en titt på ACER sine maskiner, de er kjent for lang batteri tid. Acer TM 291LCi er rimelig, og skulle oppfylle dine krav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå