capri Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei! Er det noen son kan hjelpe en som har lite greie på trådløst nettverk: Jeg skal sette opp en SMC Barricade Router for trådløst nettverk, jeg ønsker å ha kryptering for at ikke naboen sakl bruke mitt bredbånd. Når jeg har satt opp Routeren med 64 bit kryptering kommer det opp krypteringsnøkkler som ******, når jeg så blir bedt om å legg inn krypteringsnøkkel på min bærbare PC( med trådløst nettverkskort) skjønner jeg ikke hvordan jeg skal legge inn det som bare vises som****. Det er sikkert jeg som er dum men dete skjønner jeg ikke, kan noen hjelpe meg! På forhånd Takk! capri Lenke til kommentar
capri Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg fant løsningen! Capri Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 Jeg fant løsningen! Capri Kunne du legge ut hva som er løsningen da? bono_head Lenke til kommentar
capri Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Hei Løsningen var å ta bort *****som ligger inn og legge inn eget på 10 tegn for 64 bit kryptering og så gjøre det samme på den bærbare Mvh capri Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Glimrende! Er ikke helt sikker på om jeg trenger kryptering. Tross alt har jeg jo adgangskontroll på MAC-adresser, og da er det vel rimelig bra (håper jeg). -b- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå