pcjuel Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har et Nikon Coolpix 3700 med et TwinMOS SD 256MB minnekort. Etter å ha formatert kortet fra menyen i kameraet får jeg beskjed om at kortet ikke kan leses. Standardkortet på 16MB fungerer som det skal. Noen tips? På forhånd takk! PC Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Du har bare mulighet til å finne ut av problemet dersom du har kortleser tilkoplet PC, eller et annet kamera. Hvis ikke må du antagelig en tur innom en fotobutikk for å få undersøkt det. Lenke til kommentar
pcjuel Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Det ser ikke ut som det er noe galt med kortet når jeg kobler kameraet til PC-en. Kan aksessere kortet som en disk. Men hvis jeg tar bilder med kameraet og overfører til PC-en blir det feil (korrupte filer). Også i visning på kameraet får jeg feilmeldingen at kortet ikke kan leses. Har prøvd å formatere fra kameraet flere ganger. PC Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Da kan det høres ut som om det er feil på kortet. Enkelte kamera og kort går ikke sammen vet jeg, men Twin-MOS har jeg selv brukt på CoolPix. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå