Lungemannen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Mr. Bungle - Travolta Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Timbuktu-Det löser sej Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Timbuktu Slappa av du 'a.... Det kommer årna sej! Det gör det alltid! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 I dag: Vassendgutane - Ta dej ei løfse Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Down - Lysergik Funeral Procession Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Metallica - The Frayed Ends Of Sanity Lenke til kommentar
stinings Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 3 doors down - away from the sun Lenke til kommentar
Eline Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dolly Parton - Jolene Your beauty is beyond compare With flaming locks of auburn hair With ivory skin and eyes of emerald green Your smile is like a breath of spring Your voice is soft like summer rain And I cannot compete with you, Jolene He talks about you in his sleep There's nothing I can do to Keep From crying when he calls your name, Jolene And I can easily understand How you could easily take my man But you don't know what he means to me, Jolene Jolene, Jolene, Jolene, Jolene Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 System Of A Down - Toxicity Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Ace Frehley - New York Groove Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 RayGay - Sopp Eg har lyst å bleiga håre For de e så jysla fint Adle damene lig'e mæg For æg æ lange Du ligne på en SOOPP Du ligne på ein sopp Eg håbe du har dæ GOODT For dæ hadde vært rått Har du sitt når æg tar en salto For dæ æ æg så goe te Har du lyst på sjokoladepudding? Syns du dæ æ godt? -ja Syns du dæ æ godt? Du ligne på en SOOPP Du ligne på ein sopp Eg håbe du har dæ GOODT For dæ hadde vært rått Æg he masse PENGA Men bruge di allti opp Viss du ber på dine KNEER står eg på deg å ler av deg, ååææåå Du ligne på en SOOPP Du ligne på ein sopp Eg håbe du har dæ GOODT For dæ hadde vært rått Du ligne på en SOOPP Du ligne på ein sopp Eg håbe du har dæ GOODT For dæ hadde vært rått Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Down - Lysergik Funeral Procession Den er KUL Min: Melodi Grand Prix Junior 2005 - New Justice - Skola e en slum Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 murderdolls - die my bribe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Linkin Park - Paper Cut Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Dj Shadow - You cant go home again Lenke til kommentar
Jarek Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Opeth - Reverie/Harlequin Forest -Jar Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Eagles - Hotel California Lenke til kommentar
Supernaut_ Skrevet 3. august 2005 Del Skrevet 3. august 2005 Jokke og Valentinerne - Gutta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg