pr0xy H4xx0r Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 three days grace - are you ready Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du ikke hørt Lovesongs skiva som kom ut etter Destroy Erase Improve? Nei, hverken jeg eller Meshuggah har hørt om noe slikt http://www.meshuggah.net/disco/ Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 The Exies - Tired of You. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har du ikke hørt Lovesongs skiva som kom ut etter Destroy Erase Improve? Nei, hverken jeg eller Meshuggah har hørt om noe slikt http://www.meshuggah.net/disco/ Thordendal var sikkert stein når han lagde den siden! Fort gjort å glemme et album! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Thordendal var sikkert stein når han lagde den siden! Fort gjort å glemme et album! Tror nok heller du skal vaske de sure sokkene dine istedenfor å røyke de... Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Thordendal var sikkert stein når han lagde den siden! Fort gjort å glemme et album! Fort gjort å dikte opp noe tåpelig også. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Bra vi har litt oppegående folk her da Har skrevet en del tåpelige sangtitler før og ingen har lagt merke til det Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Blink 182 - First Date. Minner ass Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Steely Dan - Turn That Heartbeat Over Again Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 AC/DC - TNT har sett den episoden me simpsons beste som e lagd DOH Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har skrevet en del tåpelige sangtitler før og ingen har lagt merke til det Sier litt om hvor interessant denne tråden er for de fleste (inkl. moi), å poste bare band og sangtittel er ganske så kjedelig. Rart ikke tråden blir stengt for godt, ettersom nesten ingen gidder å poste info. links etc. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 (endret) Röyksopp - So Easy edit: eller Foo Fighters - Learn To Fly? Vanskelig valg Endret 4. mai 2005 av galskapen Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Span - Baby's come back Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har skrevet en del tåpelige sangtitler før og ingen har lagt merke til det Sier litt om hvor interessant denne tråden er for de fleste (inkl. moi), å poste bare band og sangtittel er ganske så kjedelig. Rart ikke tråden blir stengt for godt, ettersom nesten ingen gidder å poste info. links etc. Denne tråden har hjulpet meg å finne mye god musikk. Trenger man info og linker om bandet, så er vell google vår venn? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mai 2005 Del Skrevet 4. mai 2005 Har skrevet en del tåpelige sangtitler før og ingen har lagt merke til det Sier litt om hvor interessant denne tråden er for de fleste (inkl. moi), å poste bare band og sangtittel er ganske så kjedelig. Rart ikke tråden blir stengt for godt, ettersom nesten ingen gidder å poste info. links etc. Denne tråden har hjulpet meg å finne mye god musikk. Trenger man info og linker om bandet, så er vell google vår venn? Når jeg ser et helt ukjent bandnavn og ikke noe mer så er det ikke ofte jeg gidder å sjekke ut hva det er for noe. Om det står litt info her med en link til bandets hjemmeside, en mp3 eller noe sånt så blir alt så mye lettere og informativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg