Goophy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Hele "Asura - Lost Eden" albumet. Troligvis noe av det beste chill jeg har hørt... Aii, bra saker. Sitter å hører på "Code Eternity" albumet nå. Tror jeg liker det litt bedre. Xp Continuum Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Kjempe bra det albumet også. Sitter og digger til Asura - Requiem from nowhere... Sjekk ut Stef, han mixer mange bra sanger. Last ned Stef - Real Dream her. Jada, lovlig. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Skøy, laster ned nå, men gikk litt sakte. Må sove nå så kroppen er klar til å ta imot sjokket som venter meg da eksamenslistene sier jeg kom opp i tysk skriftlig Ufine greier. *Sette på musikk* Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 27. mai 2004 Del Skrevet 27. mai 2004 Du får også vite hva du kommer opp i skriftlig imorgen? Jeg ogswå, selv om det er liten sjangs at jeg kommer opp i noe som helst (1. klassing). Håper på gud at jeg ikke kommer opp, og hvis det skjer, la det bli engelsk, ikke matte! Btw Goophy, liker du Asura, sjekk ut Rob D - Clubbed to Death. Veldig bra greier. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Immortal - Call of the Wintermoon Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Rob D - Clubbed to Death. Er det på soundtracket til matrix filmen? hørtest så kjent ut.. Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Iron Maiden - Can I play with madness Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Immortal - Tyrants meget bra sang! Dimmu Borgir - Da Den Kristne Satte Livet Til Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Boogie Pimp - Want somebody to Love (Ikke no spes men veldig fengendes) Btw Goophy, liker du Asura, sjekk ut Rob D - Clubbed to Death. Veldig bra greier. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dimmu Borgir - Hunnerkongens sorgsvarte ferd over steppene. Klasse. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Rob D - Clubbed to Death. Er det på soundtracket til matrix filmen? hørtest så kjent ut.. Hmm, sjekket opp nå. Ja, det er visst det. Synes ikke jeg husket det... men men. Sangen er iallefall veldig bra! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Btw Goophy, liker du Asura, sjekk ut Rob D - Clubbed to Death. Veldig bra greier. Har den vettu, bra-bra saker! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Dimmu Borgir - Hunnerkongens sorgsvarte ferd over steppene. Klasse. er det orginalen eller re-maken? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. mai 2004 Del Skrevet 28. mai 2004 Elton John - Medley (Yell Help, Wednesday Night, Ugly) er dagens definitve favorittsang... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg