TLZ Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Micheal Jackson - Earth Song (ja eg vet det er et kvarter siden sist post, men klokka er over 12, ny dag!) Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. mai 2004 Del Skrevet 23. mai 2004 Clapton - Tears In Heaven. Hehe alltid en hit å dra den på en fest på gitar edit: eller passer vel egenltlig best på nachspiel sammen med stairway to heaven Den som drar den låten på nachspiel har fått aaaaaaaaaaaaltfor lite å drikke... Eller er det berre eg som speler skikkelig dårlig i fylla...speler vel egentlig dårlig uansett..men...dårligare i fylla... Dagens sang er uansett: Soundgarden - Blackhole Sun Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Vanessa Carlton - Wanted. Syk stemme og heftig pianospilling.. får gåsehud av sånt Yiiiihaaah! Enda en som forstår hvor sinnsyk genial hun er er vi mange? Tror nok ikke det, dessverre. Folk flest setter ikke pris på litt skikkelig pianospill. Dama er jo helt sykt genial. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ramones - Pet Cemetary Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Foggy ettellerannet - Come in to my dreams Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Den som drar den låten på nachspiel har fått aaaaaaaaaaaaltfor lite å drikke... Eller er det berre eg som speler skikkelig dårlig i fylla...speler vel egentlig dårlig uansett..men...dårligare i fylla... Pøh fikk det fint til sist helg (syns jeg ) hehe Har jo ingenting å si om du spiller dårlig, er jo stemningen. Dagens sang: Velvet Revolver - Slither Utrolig fett riff, og jævlig lett og morsomt å spille Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Elton John & Billy Joel - Piano Man Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Elton John & Billy Joel - Piano Man ooh nice sang... Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 I dag er det: Queen - Bohemian Rhapsody (eller er det sånn det skrives?) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Foggy ettellerannet - Come in to my dreams Det er bare "Foggy - Come into my dreams"... Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Everclear - Annabella's song (lukke øyne og lene seg tilbake) zZz zZz Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 John Fogerty - Southern Streamline Lenke til kommentar
majuz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 ozzy osbourne- shot in the dark Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Metallica - Nothing Else Matters Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Tror nok ikke det, dessverre. Folk flest setter ikke pris på litt skikkelig pianospill. Dama er jo helt sykt genial. humm.. litt synd det, hun kan virkelig å spille piano og synge. syns det er fett å høre på skikkelig piano-spilling har du hørt noen av George Winston's plater? han spiller kun piano, alt ifra trege ballader til skikkelig rocka låter. viss du ikke har hørt om han så annbefaler jeg at du prøver ut 'Miles City Train', 'Linus & Lucy' og 'The masked Marvel', alle låter spilt av George Winston. hadde bare jeg vært så flink.. så for en stund siden en film som gikk på Canal+, handlet om en luksus-liner og skipets pianist som aldri ville forlate båten. han dukket opp en dag på båten og begynnte å spille piano, hverken kapteinen eller rederiet hadde annsatt han eller visste hvem han var men han fikk bli på båten. filmen var litt treg til tider men når han begynte å spille piano så fløy tiden. var skikkelig heftig spilling til tider, spesielt morro var det da det ble arrangert en spillekonkurranse mellom skipets pianist og en proff pianist som reiste en tur med skipet. <On Topic> dagens favorittlåt er George Winston - Linus & Lucy Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Ice Queen - Within Temptation. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg