Gå til innhold

Favorittsang akkurat i dag...


Mannn28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Clapton - Tears In Heaven.  :cry:     :wee:

Hehe alltid en hit å dra den på en fest på gitar :p

 

edit:

eller passer vel egenltlig best på nachspiel sammen med stairway to heaven ;)

Den som drar den låten på nachspiel har fått aaaaaaaaaaaaltfor lite å drikke... :D

 

Eller er det berre eg som speler skikkelig dårlig i fylla...speler vel egentlig dårlig uansett..men...dårligare i fylla...

 

Dagens sang er uansett:

 

Soundgarden - Blackhole Sun

Lenke til kommentar
Vanessa Carlton - Wanted.   Syk stemme og heftig pianospilling..  får gåsehud av sånt :D

Yiiiihaaah! Enda en som forstår hvor sinnsyk genial hun er :thumbup:

:w00t:

 

er vi mange? :green:

Tror nok ikke det, dessverre. Folk flest setter ikke pris på litt skikkelig pianospill. Dama er jo helt sykt genial.

Lenke til kommentar
Den som drar den låten på nachspiel har fått aaaaaaaaaaaaltfor lite å drikke... :D

 

Eller er det berre eg som speler skikkelig dårlig i fylla...speler vel egentlig dårlig uansett..men...dårligare i fylla...

Pøh fikk det fint til sist helg (syns jeg ;)) hehe

 

Har jo ingenting å si om du spiller dårlig, er jo stemningen.

 

Dagens sang:

 

Velvet Revolver - Slither Utrolig fett riff, og jævlig lett og morsomt å spille :D

Lenke til kommentar
Tror nok ikke det, dessverre. Folk flest setter ikke pris på litt skikkelig pianospill. Dama er jo helt sykt genial.

humm.. litt synd det, hun kan virkelig å spille piano og synge. syns det er fett å høre på skikkelig piano-spilling :)

 

har du hørt noen av George Winston's plater? han spiller kun piano, alt ifra trege ballader til skikkelig rocka låter. viss du ikke har hørt om han så annbefaler jeg at du prøver ut 'Miles City Train', 'Linus & Lucy' og 'The masked Marvel', alle låter spilt av George Winston. hadde bare jeg vært så flink.. ;)

 

så for en stund siden en film som gikk på Canal+, handlet om en luksus-liner og skipets pianist som aldri ville forlate båten. han dukket opp en dag på båten og begynnte å spille piano, hverken kapteinen eller rederiet hadde annsatt han eller visste hvem han var men han fikk bli på båten. filmen var litt treg til tider men når han begynte å spille piano så fløy tiden. var skikkelig heftig spilling til tider, spesielt morro var det da det ble arrangert en spillekonkurranse mellom skipets pianist og en proff pianist som reiste en tur med skipet.

 

<On Topic>

dagens favorittlåt er

George Winston - Linus & Lucy

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...