Jonki Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 METALLICA - Disposable Heroes Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 idag her er det.. Nightwish - over the hills and far away Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 I dag: The Blood Brothers - Denver Max Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Geniale Griser - Fredag ( Lastet ned fra http://www.genialegriser.com ) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Åpen Post - Vi dansar som robotar Lenke til kommentar
Inkognito Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Jimi Hendrix - Bold As Love Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Metallica - Unnamed Feeling Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Bucketheads - The Bomb *Digge megamax* Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 "You run and you run to catch up with the sun, but it's sinkin'. Racing around to com up behind you again. the sun is the same in the relative way, but you're older. Shorter at breath and one day closer to death" I dag er det "Time" med Pink Floyd. Fy flate så digg det er på Sacd Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Har vel hørt denne låta noen ganger i dag. "Deep Purple - Perfect Strangers" fra liveplata "Nobody's Perfect" Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 (endret) Metallica - Unnamed Feeling ^ I dag! I dag er det "Time" med Pink Floyd. Fy flate så digg det er på Sacd er SACD merkbart bedre lyd? /Legge "Time" til dagens låt.. Endret 2. april 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 er SACD merkbart bedre lyd? Om Sacd er merkbart bedre? Tja, I to kanal-modus er det vel ikke så store forskjellen vil jeg si. Satt og byttet frem og tilbake mellom vanlig cd og sacd hos en kamerat for en tid tilbake, og litt forskjell var det. Men ikke så mye at det blir fryktelig kjedelig med vanlig cd etterpå. Vi måtte høre veldig godt etter for å finne noe å sette fingeren på. Syns det generellt er litt klarere og renere lyd på Sacd. Det som er så genialt med "Dark side of the moon", er når du spiller den i multikanal. Det er sinnsykt bra syns jeg, og jeg er vel av de som har ment at musikk bør holde seg til stereo. Men dette likte jeg utrolig godt. Har testet litt med dvd-audio også, og liker Sacd formatet bedre. Syns på en måte det er mer brukervennlig. Lydkvaliteten klarer ikke jeg å skille noe i forhold til Sacd. Har man en god innspilling på cd, vil jeg faktisk si at man egentlig ikke trenger noe annet. Ikke på det anlegget jeg har ihvertfall. Kan være at forskjellen ville bli større på et noe dyrere anlegg. Det er multikanal som gjør det hele artig som sagt. Men mine 128 kbs mp3 filer suger uanstendig mye nå plutselig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Pantera -> Message In Blood og Pantera -> Cowboys From Hell er vell dagems favoritter Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Dagens sang: Jokke & Valentinerne med Tourettes - Late barter Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Black Sabbath - A Hard Road Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Lostprophets - last train home Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 Tool - Forty-Six & 2 , live på Roskilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg