JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Hehe, pynt.. Radiohead - There There Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 rjd2 ghostwriter den er genial Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Skate4life, jeg LER av deg. Hahahahahahahahaha. nei jeg kan tenke meg det var veldig morsomt kanskje du burde komme deg litt vekk fra PC'n og oppleve hva ordentlig moro er. I stedenfor å fly rundt og kalle folk N00b osv. som de fleste her gjør . men slutt og le av meg nå æ, det gjør så utrolig vondt i hjertet mitt Endret 3. november 2004 av skate4life Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) For meg er "Dry your eyes"-The Streets. Dama har akkurat slått opp, så det passer bra... Endret 3. november 2004 av Cs-mannen Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 nei jeg kan tenke meg det var veldig morsomt kanskje du burde komme deg litt vekk fra PC'n og oppleve hva ordentlig moro er. I stedenfor å fly rundt og kalle folk N00b osv. som de fleste her gjør . men slutt og le av meg nå æ, det gjør så utrolig vondt i hjertet mitt Vet du NOE om meg? Har jeg sagt N00b EN gang i inlegget mitt? Nix det har jeg ikke. Tenk litt over hva du skriver før du poster. Jeg vet inderlig godt hva morro er bare for å ha sagt det. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Led Zeppelin - Since I've been loving you Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vet du NOE om meg? Har jeg sagt N00b EN gang i inlegget mitt? Nix det har jeg ikke. Tenk litt over hva du skriver før du poster. Jeg vet inderlig godt hva morro er bare for å ha sagt det. jeg beklager. men hva er vitsen med og henge ut folk? dere må forvente at jeg slenger noe tilbake når dere gjør narr av meg på den måten, for det finner jeg meg ikke i. grunnen til at jeg skrev det med n00b var fordi litt etter jeg skrev selve posten med denne "ekstremfjortisskrivemåten" ( ) så sto det i en post: sitat fra TLZ :det er sikkert sånn tr00 l0WE M3T4L greie Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 eric prydz - call on me Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 eric prydz - call on me Najs den musikkvideoen Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 eric prydz - call on me Najs den musikkvideoen Second that Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, den er über-najs! The Prodigy - One Love Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Du er en sånn "tøffing" du. Jeg er forsåvidt ganske tøff, om jeg må si det selv. Dersom du ønsker å videre diskutere latterlige msn-nick, bleiegrammatikk, og fødselsdatoens klokkebiologiske innvirkning på unge hjerner, send gjerne en PM. Dette blir litt feil tråd. Forresten: HAHA PYNT HAHA. Nå som det var ute av systemet: MC5 - Kick Out The Jams. Sweet. Endret 3. november 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Du er en sånn "tøffing" du. Jeg er forsåvidt ganske tøff, om jeg må si det selv. Dersom du ønsker å videre diskutere latterlige msn-nick, bleiegrammatikk, og fødselsdatoens klokkebiologiske innvirkning på unge hjerner, send gjerne en PM. Dette blir litt feil tråd. Forresten: HAHA PYNT HAHA. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Dark Tranqulity- Free Card Og hva med og holde seg til on-topic. Istedenfor og kritisere andres innlegg . Takk Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Led Zeppelin - Friends *nudge nudge, say no more* Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 bare for pynten; Bob Marley - No Woman No Cry Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 The Libertines - Can't Stand Me Now Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Diamanda Galás - At the Dark End of the Street / My World Is Empty Without You Endret 3. november 2004 av A_N_K Lenke til kommentar
Jan Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Radiohead - Paranoid Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg