Gå til innhold

Favorittsang akkurat i dag...

Mannn28

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skate4life, jeg LER av deg. Hahahahahahahahaha.

nei jeg kan tenke meg det var veldig morsomt :ermm: kanskje du burde komme deg litt vekk fra PC'n og oppleve hva ordentlig moro er. I stedenfor å fly rundt og kalle folk N00b osv. som de fleste her gjør :roll: . men slutt og le av meg nå æ, det gjør så utrolig vondt i hjertet mitt :cry:

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
nei jeg kan tenke meg det var veldig morsomt  kanskje du burde komme deg litt vekk fra PC'n og oppleve hva ordentlig moro er. I stedenfor å fly rundt og kalle folk N00b osv. som de fleste her gjør  . men slutt og le av meg nå æ, det gjør så utrolig vondt i hjertet mitt 

Vet du NOE om meg? Har jeg sagt N00b EN gang i inlegget mitt? Nix det har jeg ikke. Tenk litt over hva du skriver før du poster.

Jeg vet inderlig godt hva morro er bare for å ha sagt det.

Lenke til kommentar
Vet du NOE om meg? Har jeg sagt N00b EN gang i inlegget mitt? Nix det har jeg ikke. Tenk litt over hva du skriver før du poster.

Jeg vet inderlig godt hva morro er bare for å ha sagt det.

jeg beklager. men hva er vitsen med og henge ut folk? dere må forvente at jeg slenger noe tilbake når dere gjør narr av meg på den måten, for det finner jeg meg ikke i. grunnen til at jeg skrev det med n00b var fordi litt etter jeg skrev selve posten med denne "ekstremfjortisskrivemåten" ( :roll: ) så sto det i en post:

sitat fra TLZ :det er sikkert sånn tr00 l0WE M3T4L greie

Lenke til kommentar
Du er en sånn "tøffing" du.

Jeg er forsåvidt ganske tøff, om jeg må si det selv. :)

Dersom du ønsker å videre diskutere latterlige msn-nick, bleiegrammatikk, og fødselsdatoens klokkebiologiske innvirkning på unge hjerner, send gjerne en PM. Dette blir litt feil tråd. Forresten: HAHA PYNT HAHA. :)

Nå som det var ute av systemet: MC5 - Kick Out The Jams. Sweet.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Du er en sånn "tøffing" du.

Jeg er forsåvidt ganske tøff, om jeg må si det selv. :)

Dersom du ønsker å videre diskutere latterlige msn-nick, bleiegrammatikk, og fødselsdatoens klokkebiologiske innvirkning på unge hjerner, send gjerne en PM. Dette blir litt feil tråd. Forresten: HAHA PYNT HAHA. :)

:roll::roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...