lceman™ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Queen-Good Old Fashioned Lover Boy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 The Darkness - Love is only a feeling Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Idag har jeg hørt masse på Dimmu Borgir, med ALt lys er svunnet hen, og Når sjelen hentes til helvete. De blir sikkert favorittsangene mine ut uka/måneden. btw: skriket 2,5 min uti Alt lys er svunnet hen, er så utrolig bra Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 (endret) Er så lei folk som skal være så harde og høre på tilsynelatende "true black metal" Endret 25. oktober 2004 av Pinnella Lenke til kommentar
Purify Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er så lei folk som skal være så harde og høre på tilsynelatende "true black metal" Det har ikke slått deg at det faktisk er noen som liker det? Skjerp deg, dette var bare en totalt meningsløs post. Sparta - Lines In Sand. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Tool - Schism eller Slipknot - The Heretic Anthem! Greier ikke bestemme meg, begge er geniale! Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 How Tell Wendy : Tresspassed minds Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Idag har jeg hørt masse på Dimmu Borgir, med ALt lys er svunnet hen, og Når sjelen hentes til helvete. De blir sikkert favorittsangene mine ut uka/måneden. btw: skriket 2,5 min uti Alt lys er svunnet hen, er så utrolig bra Da skal du høre starten på Dimmu Borgir - Hybrid Stigmata - The Apostasy Som forøvrig er dagens (IGJEN) Dibbu Morgir Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er så lei folk som skal være så harde og høre på tilsynelatende "true black metal" "Ok" I dag: PinkFloyd - Wish You Were Here Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 dimmu borgir - metal heart. tror jeg er forelsket i den soloen . når jeg kjenner litt nærmere etter så er jeg det ja. Har så vidt begynt å lære meg den sangen Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Ikke så dum den. Forøvrig coverlåt, Accept har originalen tror jeg. Siden jeg også vil være "true": Mayhem - Deathcrush Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 ja, det er accept som har orginalen. har ikke hørt den, er den veldig anderledes? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Er så lei folk som skal være så harde og høre på tilsynelatende "true black metal" Om det var meg du sikta til, så prøver jeg langt på nær å være "true", som du kaller det. Liker faktisk de sangene, sammen med masse annen musikk som slettes ikke trenger å være metal. For eksempel synes jeg U2 med With or Without you er meget fin på denne tida av døgnet. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 In Flames - My sweet shadow Prøver ikke å være true, jeg ER true! Liker allslags musikk egentlig, alt fra Dirty Oppland til Dream Theater. En dag kan jeg poste en sang fra Queen, en annen dag kan det hende jeg poster en eller annen techno sang.. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 A Perfect Cricle - Imagine Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Fortsatt Meshuggah - I som gjelder. Yupyup, bork bork. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Akkurat nå så satt jeg pris på CCR - Cotton Fields Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Big bang - Long distance man Lenke til kommentar
Calm Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dagens er definitivt: Seigmenn - Döderlein!! Lenge siden jeg har hørt noe særlig på tyngre rocketing, men den låta er faen meg dritfeit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg