Whirush Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har kjempelyst på en Gameboy Player til Gamecuben min, men de eneste jeg har funnet koster mellom 6-700 kr. Synes det er litt vel dyrt. Noen som vet om det er et sted de selger dem rimelig(ere)? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Codejunkies selger en annen type, men mye billigere Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 4. april 2004 Forfatter Del Skrevet 4. april 2004 Den er MYE billigere på cd-wow.com. Men jeg vet ikke om den tar sånne "features" som at controlleren vibrerer på div spill. Og så har jeg hørt at den ikke funker så bra på alle spill. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 Jeg selger min hvis du skulle vært interisert, har alt som skal til i mint contition... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. april 2004 Del Skrevet 4. april 2004 CodeJunkies sin GBA-player tar KUN GBA spill, ikke GB/GBC. den emulerer spillene som gjør at noen spill ikke virker, lyden er 'messa' på en god del spill. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 5. april 2004 Forfatter Del Skrevet 5. april 2004 Aha.. det kunne ant meg.. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 5. april 2004 Del Skrevet 5. april 2004 Men hvor mye koster den originale? Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 7. april 2004 Forfatter Del Skrevet 7. april 2004 billigste jeg har funnet er denne til 549,- Det er jo ikke så altfor galt, men det er mye for det om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå