Gå til innhold

Invalid CD-KEY!

Anbefalte innlegg

jeg hadde nettop kjøpt meg UT2004 :green:, når jeg kom hjem for å innstalere det tastet jeg inn cd keyen som sto bak cd 1 og når jeg hadde gjort det dukket den grufulle medlingen opp! INVALID CD KEY :scared: hvordan i #¤%#% kunne dette ha skjedd!!. jeg dro for å klage, de testet det på butikken, samme melding.

men heldigvis fikk jeg igjen pengene....

neste dag dro jeg for å kjøpe det på komplett data(data kjeden), gla å fornøyd satte jeg inn cd1, tastet inn cd keyen og gjett hva som komm opp!!!! INVALID CD KEY !!! jeg gir snart opp.... er det noen der ute som kan hjelpe meg?!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kansje vi skal starte en støttegruppe for folk som blir gale av "invalid cd-key" erroren :ermm:

Ja , det er jo helt klart at folk som opplever denne traumatiske hendelsen kommer til å få et liv fylt av sorg og ensomhet hvis de ikke får hjelp.

Lenke til kommentar

Opplevde noe lignende når jeg kjøpte NFS: Undergroud. Tror du ikke EA foreslo at jeg skulle sende inn hele spillet, på min kostnad til dem, sån at de kunne sjekke keyen. Men ikke gi meg ny. Unnskyld meg, men IDIOTER!!! :wallbash:

Da tok jeg heller bryet med gjetteleken en times tid. Gikk til slutt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...