Mima Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Hei! jeg har tenkt til å modde inn "The wired" på sidedøra av mitt I&S kabb. Kan jeg bruke co tech "dremmelen" til gjøre dette ? hvor store bokstaver må jeg ca ha ? takk til alle som svarer noob... bilder kommer hvis jeg får det til.. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Bruk word, og se hvor stor skrift du trenger, men co-tech "dremelen" funker til det ja, man kanskje kjøpe nye kappeskiver, de som er med er så og si ubrukelige... mvh ballemann Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 bruk armerte kappskiver. det er en verden av forskjell mellom de som er med, og de armerte. de har armerte på chlas. man blir heller ikke støv forgiftet av de armerte. (i motsetning til de som er med.. søppelskiver..) Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 Funker greit de som er med og, men du må kjøre på lvat turtall og ikke legge på noe særlig press, da knekker de. Armerte dremelskiver er selvsakt mye bedre, men er jo greit å bruke opp de som fulgte med først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå