the_fire Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Topic sier vel det meste.. Eller. Må man ha noen spesielle programmer, drivere eller lignende? Hvet ingenting om sånt. Vurderer å kjøpe Creativ Rhomba (ca 250mb.) til 1600,-kr. Lenke til kommentar
eiiriiik Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Topic sier vel det meste.. Eller. Må man ha noen spesielle programmer, drivere eller lignende? Hvet ingenting om sånt. Vurderer å kjøpe Creativ Rhomba (ca 250mb.) til 1600,-kr. Du trenger en driver, men den kommer med spilleren! har en rhomba selv.. bra spiller Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det virket ikke i det heletatt på min data når jeg hadde 98.. dataen hang seg hver gang jeg prøvde.. Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er jo litt omfattende, men anbefaler deg å oppgradere operativsystemet Mange nye mp3 spillere trenger nemlig ikke driver på nyere windows versjoner enn nettopp 98... Vet ikke om dette gjelder Rhomba også, men det gjelder en del andre (iriver, jensofsweden ++) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå