TantePose Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Jeg har problemer med å laste ned " Sikkerhetsoppdatering for Internet Explorer 6 Service Pack 1 (KB832894) ". Oppdateringen lastes ned automatisk fra Win Update, jeg restarter maskina og etter ei stund får jeg enda beskjed om at det er en kritisk oppdatering som må lastes ned. Jeg har vært inn på WinUpdate og funnet ut at oppdateringen er vellykket lastet ned fleeeere ganger, men enda kommer den samme oppdateringen opp ved jevne mellomrom. Jeg har vært innpå Fjern/legg til programmer, men der er den ikke. Jeg kjører Win2000. Har fått problemer med å spille av lydfiler fra nettet; eks fra NRK. Håper noen av dere kan hjelpe meg. På forhånd, takk... Lenke til kommentar
Marik Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 (endret) Noe lignene problem har vært tatt opp tidligere her. Slå av Automatically download the updates, slett mappa C://WUtemp. Kommer ikke på navnet på den sist mappa som skulle slettes. Prøv å gå til Windows update igjen, for å laste ned den fixen. Endret 30. mars 2004 av Marik Lenke til kommentar
Zink Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 KB823980-x86-NOR = norsk ( evt. velg språk ) - kan være verd et forsøk. Lenke til kommentar
TantePose Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2004 Jeg har sletta F:WuTemp og winupdate under winnt-katalogen. Lasta ned KB823980-x86-NOR , restartet, prøvd å komme inn på NRK's radiolenker, men fått samme feilmelding som før. Funnet ut av feilloggen at det mangler en kritisk oppdatering, gått inn på winupdate og oppdaget at det er den samme ¤/&(/&(/&/¤/&%(/&=/%&%&¤(=?)?=) oppdateringen som må lastes ned IGJEN!!!!! Lasta den ned på nytt, 2.8 Mb gikk veldig kjapt og installeringen var over på ca 1,5 sek. Jeg leter fortsatt i oversikten over nedlastede programmer, men finner den fortsatt ikke. Under nedlastede oppdateringer på winupdate's sider, så er den kritiske oppdateringen lasta ned vellykket fra webområdet............. Forstå det den som kan........... Men, skal det ha noe å si at jeg måtte opprette en ny partisjon på maskina, win2000, da det kun var bare problemer med den gamle?? Jeg har enda ikke fått slettet den gamle C:, da jeg fortsatt holder på å legge over filer på min nye F: Æ bare spørr æ ja!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå